دانلود MBC Persia The Voice قسمت ۹ – بازیگرها

1 22

محتوای دانلود قسمت نهم برنامه ام بی سی پرشیا The Voice برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – فیگر – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https نوشته شده است. ://bazigarha.com/

بهترین صدا توسط داوران لیلا فروهر، بیژن مرتضوی، کامیار و سوگند از شبکه MBC پخش می شود. ارتباط دادن دانلود قسمت 9 برنامه صوتی در انتهای مقاله پیوست شده است.

دانلود قسمت 9 برنامه صوتی

ام بی سی پرشیا یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان است که پس از وقفه ای طولانی در تاریخ 15 مهر 1397 به تلویزیون بازگشت و به پخش فیلم به زبان اصلی با زیرنویس فارسی به همراه سریال های مختلف در ژانرهای کمدی، اکشن، درام، ترسناک و عاشقانه با دوبله فارسی.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی برتر

داوران را نشان دهد: لیلا فروهر، بیژن مرتضوی، سوگند، کامیار

نوع برنامه: مسابقه خوانندگی

جدول پخش برنامه صدا برتر : پنجشنبه و جمعه ساعت 22:00

بهترین برنامه صدا مسابقه خوانندگی است که به تازگی از این کانال پخش می شود. شرکت کنندگان زیادی از ایران و خارج از کشور در این برنامه ثبت نام کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

لینک دانلود قسمت 9 بهترین صدا

دانلود بهترین برنامه صدا قسمت 9 کانال تلگرام بازیگرها

درباره مسابقه صدای برتر

دانلود قسمت 9 برنامه صوتی
دانلود قسمت 9 بهترین صدا

در مرحله اول، داورانی که روی صندلی نشسته اند و پشتشان به شرکت کننده است، عملکرد خود را ارزیابی می کنند. هر داوری که اجرای شرکت کننده را دوست داشته باشد با فشار دادن یک دکمه صندلی خود را به سمت او می چرخاند.

اگر فقط یک داور صندلی خود را بچرخاند، آن داور مربی آن شرکت کننده خواهد بود، اما اگر تعداد داورانی که صندلی او را می چرخانند بیش از یک داور باشد، شرکت کننده می تواند یکی از آنها را به عنوان مربی خود انتخاب کند. . مربیان پس از تکمیل تیم شاگردان خود، آموزش آنها را آغاز کرده و شاگردان خود را برای ورود به مراحل بعدی مسابقه آماده می کنند.

زمان پخش و تکرار برنامه صوتی (بهترین صدا)

این مسابقه هفته ها ادامه دارد و در هر مرحله تعدادی از شرکت کنندگان حذف می شوند. در نهایت نفرات برتر تیم های مربیگری به فینال مسابقات راه پیدا می کنند و از بین آنها بهترین صدای مسابقه انتخاب می شود. بر اساس اعلام قبلی جایزه اول این مسابقه معادل یک میلیون دلار خواهد بود.

برنامه صوتی
صدای بالا قسمت 9

پست های مرتبط:

  • برنامه پخش ام بی سی پرشیا
  • جدول پخش شبکه جم تی وی
  • جدول پخش سریال های ترکی

محتوای دانلود قسمت نهم برنامه ام بی سی پرشیا The Voice برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – فیگر – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https نوشته شده است. ://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.