دایره پشتیبانی زبان برنامه نویسی ربات چت بارد هوش مصنوعی به ۱۸ عدد می رسد – بازیگرها

Google Bard e1695119497227

موضوع دایره پشتیبانی از زبان برنامه نویسی چت بات چت AI Bard به 18 شماره رسیده است و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به گفته گوگل در بیانیه ای، چت بات هوش مصنوعی این شرکت اکنون می تواند 18 زبان برنامه نویسی مختلف را بفهمد و به سوالات کاربران پاسخ دهد.

اخیراً گوگل تغییرات عمده ای در Bard ایجاد کرده است. علاوه بر زبان ژاپنی و کره ای، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل اکنون از زبان های برنامه نویسی دیگر نیز پشتیبانی می کند. پیش از این گوگل اعلام کرده بود که معرفی چت بات جدید خود را به دلیل بحث افزایش دامنه زبان های پشتیبانی شده به تعویق می اندازد و پس از آن چت ربات گوگل معرفی و در دسترس کاربران قرار گرفت.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • چت ربات هوش مصنوعی آمازون با نام Q معرفی شد
  • چت ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک پست های X را تجزیه و تحلیل می کند
  • Google Map Chatbot به شما در مسیرهای بهتر کمک می کند
  • متا نسخه بتای چت ربات هوش مصنوعی واتس اپ را ارائه کرده است

چت بات هوش مصنوعی

گوگل در بیانیه ای اعلام کرده است که با افزایش حضور توسعه دهندگان برای کدنویسی در Bard، زبان های کدنویسی بیشتری به این چت بات اضافه خواهد شد.

پلاگین سرویس Replit که قبلاً به پایتون محدود می شد، اکنون از طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی از جمله C++، JavaScript، Ruby، PHP، SQL، Dart و Swift پشتیبانی می کند. ویژگی Export to Replit اکنون از 18 زبان پشتیبانی می کند.

چت بات هوش مصنوعی

تابستان گذشته، گوگل سرویس Replit را به طور انحصاری برای پایتون ادغام کرد، بنابراین کاربران می توانستند دستوراتی را برای درخواست تولید کد در باردو وارد کنند و پس از ایجاد، از گزینه Share به نام Export to Replit استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

  • ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد!
  • شرکت OpenAI چارچوب جدیدی را برای تضمین امنیت هوش مصنوعی تعریف کرد
  • توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی؛ پیشرفت بزرگ دانشمندان
  • دستیار هوش مصنوعی گوگل Pixie به زودی به پیکسل 9 می آید

نظر شما در مورد افزایش تعداد زبان های برنامه نویسی پشتیبانی شده در چت ربات هوش مصنوعی Bard چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

منبع: گوگل

موضوع دایره پشتیبانی از زبان برنامه نویسی چت بات چت AI Bard به 18 شماره رسیده است و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.