دیزنی دنباله های «یخ زده»، «زوتوپیا» و «داستان اسباب بازی» را آماده می کند • بازیگرها

دنباله‌ی انیمیشن‌های «یخ‌زده»، «زوتوپیا» و «داستان اسباب‌بازی» ساخته می‌شود

دنباله های انیمیشن های محبوب دیزنی همیشه خبر خوبی برای طرفداران این غول دنیای انیمیشن است. این واقعیت که مخاطبان می توانند شخصیت های مورد علاقه خود را با داستانی جدید دوباره روی پرده ببینند برایشان جذاب است و دیزنی به ندرت آنها را ناامید می کند. طبق گزارش IndieWire، سه فرنچایز انیمیشن محبوب دیزنی و پیکسار در حال حاضر در حال ساخت قسمت های جدید هستند.

ابتدا طرفداران دیزنی باید خوشحال باشند که دیزنی فیلم های «یخ زده» و «زوتوپیا» را می سازد و سپس طرفداران پیکسار از اینکه «داستان اسباب بازی» جدیدی به بازار می آید هیجان زده شوند. باب ایگر، مدیر عامل شرکت والت دیزنی، اخیراً در تماسی با Indy Wire در رابطه با درآمد سه ماهه اول این شرکت در سال 2023، خبر تولید این دنباله ها را اعلام کرد.

  • 10 قهرمان بی عیب و نقص از بهترین انیمیشن ها; از “مولان” تا “آناستازیا”

جعبه پول طرح فروزن مدل 607

۲۳, ۵۰۰

به مرد

قلک مدل منجمد

قلک مدل منجمد

۶۳۴۰۰۰

به مرد

محصولات “یخ زده” در دیجی کالا

همه چیز را ببیند

فیلم

ایگر در طول این تماس گفت: «امروز خوشحالم اعلام کنم که دنباله هایی از استودیوهای انیمیشن خود برای برخی از محبوب ترین فرنچایزهایمان، Toy Story، Frozen و Zootopia در دست توسعه داریم. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این تولیدات به اشتراک خواهیم گذاشت، اما این خبر خوبی است که ما به برندها و فرنچایزهای بی رقیب خود باز می گردیم.”

اعلام سه دنباله به دنبال اخبار تکان دهنده ای بود که ایگر به اشتراک گذاشت. خبری که گفته بود هفت هزار نفر از کارکنان این شرکت اخراج خواهند شد. پیش از این، گزارش درآمد این شرکت گزارش داده بود که استریمر دیزنی پلاس 2.4 میلیون مشترک را از دست داده است.

هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه های آینده، از جمله اینکه تیم سازنده برای هر کدام یا تاریخ انتشار احتمالی چه خواهد بود، در طول تماس به اشتراک گذاشته نشد. دنباله “یخ زده” سومین قسمت از این فرنچایز پس از اولین فیلم در سال 2013 و “یخ زده 2” در سال 2019 خواهد بود. در همین حال، دنباله “زوتوپیا” اولین دنباله فیلم اصلی خواهد بود که در سال 2016 اکران شد. فیلم بعدی در فرنچایز موفق Toy Story، پس از Toy Story 4 در سال 2019 و اسپین‌آف Lightyear در سال گذشته، در واقع پنجمین قسمت از این فرانچایز خواهد بود اگر با نام خود منتشر شود.

طرح کارتونی استیکر الگوی Zootopia

طرح کارتونی استیکر الگوی Zootopia

۱۵، هزار

به مرد

سرویس خواب یک نفره ZOTOPIA ZOTOPIA 3 عدد

سرویس خواب 3 تکه ZOTOPIA ZOTOPIA یک نفره

۴۳۵,۰۰۰

به مرد

محصولات زوتوپیا در دیجی کالا

همه چیز را ببیند

دیزنی

هر سه فرنچایز از موفق ترین انیمیشن های دیزنی هستند. «یخ زده 2» سیزدهمین فیلم پرفروش تمام دوران و پرفروش ترین فیلم استودیو انیمیشن والت دیزنی است که 1.45 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخته است. «داستان اسباب‌بازی» بیستمین پرفروش‌ترین فرانچایز فیلم تاریخ با مجموع 3.2 میلیارد دلار در سراسر جهان و چهارمین فیلم پرفروش در گیشه با 1.07 میلیارد دلار است. البته «لایت یر» عملکرد ضعیفی داشت. Zootopia کمتر محبوب در بین این دو فیلم پرفروش است و با مجموع 1023 دلار در باکس آفیس به عنوان چهل و هفتمین فیلم پرفروش تمام دوران شناخته می شود.

از زمان شروع همه‌گیری در سال 2020، انیمیشن‌های دیزنی برای اکران در سینماها مشکل داشتند. «دنیای عجیب» سال گذشته با افتتاحیه روز شکرگزاری به باکس آفیس رسید و ۷۳.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و ۱۴۷ میلیون دلار ضرر برای کمپانی داشت. «Enchantment» در سال 2021، اگرچه بین طرفداران دیزنی محبوبیت داشت، اما با فروش کمتر از حد انتظار 256 میلیون دلاری در سرتاسر جهان به نمایش درآمد. البته این فیلم در نهایت با نمایش در دیزنی پلاس موفق شد. جدای از لایت یر که وضعیت بدی نداشت، فیلم‌های پیکسار تا حد زیادی به دیزنی پلاس تنزل پیدا کرده‌اند، پس از اینکه در سال 2020 به بعد به دلیل همه‌گیری کووید-19 نتوانستند اکران عمومی داشته باشند.

کد پانل مدل انیمیشن به بعد LAG1081

کد پانل مدل انیمیشن به بعد LAG1081

۴۹,۰۰۰

به مرد

کد پانل شاسی مدل انیمیشن به بعد LAG1082

کد پانل شاسی مدل انیمیشن به بعد LAG1082

۲۰، هزار

به مرد

محصولات “به جلو” در دیجی کالا

همه چیز را ببیند

داستان اسباب بازی

فرنچایز «یخ زده» داستان السا (ایدینا منزل) و آنا (کریستن بل)، شاهزاده خانم های پادشاهی خیالی آرندل را روایت می کند و ماجراهایی را که به لطف قدرت جادویی السا در یخ سازی جادویی آغاز می کنند، روایت می کند. هر دو فیلم این مجموعه به کارگردانی کریس باک و جنیفر لی و ترانه هایی از کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز ساخته شده اند. فیلم اصلی اولین فیلم استودیوی انیمیشن والت دیزنی در تاریخ بود که برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند و همچنین جایزه بهترین آهنگ اورجینال برای آهنگ موفق “Let It Go” شد.

فیلم Zootopia در دنیایی مملو از پستانداران انسان‌نما می‌گذرد و جنیفر گودوین در نقش جودی هاپس، افسر پلیس/خرگوشی که با روباه سرکش نیک وایلد (جیسون بیتمن) برای حل جنایات در شهر حیوانات همکاری می‌کند، بازی می‌کند. فیلم اصلی به کارگردانی بایرون هاوارد و ریچ مور برنده اسکار بهترین انیمیشن بلند در سال 2017 شد.

فرنچایز بسیار محبوب Toy Story داستان اسباب‌بازی‌هایی را روایت می‌کند که وقتی صاحبانشان نگاه نمی‌کنند جان می‌گیرند. چهار فیلم اول این مجموعه بر دوستی عروسک گاوچران وودی (تام هنکس) و بازل لایت یر (تیم آلن)، یک شخصیت اکشن رنجر فضایی تمرکز دارند. ظاهراً چهارمین فیلم با جدایی هر دو شخصیت و خداحافظی برای همیشه به پایان رسید و مشخص نیست که هر دو در فیلم بعدی حضور خواهند داشت یا خیر. جاش کولی چهارمین فیلم را کارگردانی کرد که همراه با سومین فیلم این مجموعه، برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شد.

Woody Designer Toy Story Model Toy

Woody Designer Toy Story Model Toy

۳۸۷,۶۱۰

به مرد

بازی ذهن مدل داستان اسباب بازی

بازی ذهن مدل داستان اسباب بازی

۶۰,۰۰۰

58,000

به مرد

محصولات «داستان اسباب بازی» در دیجی کالا

همه چیز را ببیند

منبع: indiewire

انتشارات دیزنی در حال ساخت دنباله هایی برای Frozen، Zootopia و Toy Story است اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.