“رابرت داونی جونیور” بازیگر مشهور ماشین‌های گران قیمتش را هدیه خواهد داد!

“رابرت داونی جونیور” بازیگر مشهور ماشین‌های گران قیمتش را هدیه خواهد داد!

رابرت داونی جونیور بازیگر مشهور و موفق هالیوودی فاش کرده است که 6 دستگاه از ماشین‌های گران قیمت مجموعه شخصی‌ خود را اهدا خواهد کرد.

بازیگرها– ستاره فیلم‌های «مرد آهنی» در صفحه اینستاگرام خود اعلامیه‌ای در مورد نحوه ورود به قرعه کشی بردن یکی از اتومبیل‌های کلاسیک خود را منتشر کرد.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، رابرت داونی جونیور 58 ساله، یک فرصت غافلگیرکننده برای طرفدارانش برای بردن خودروهای گران قیمتش محیا کرده است. این بازیگر در یکی از استوری‌های اینستاگرام خود نوشت: «اگر هنوز نشنیده‌اید، تعدادی از ماشین‌هایم را اهدا خواهم کرد.»  این پیام همراه با عکسی از داونی جونیور در کنار این شش ماشین کلاسیک منشر شد.

خودروهای کلاسیک این آقای بازیگر همگی اصلاح شده با طرح حفاظت از محیط زیست بوده و از برق استفاده می‌کنند. این 6 ماشین شامل شورلت کوروت 1965، بیوک ریویرا 1966، مرسدس بنز 280SE 1969، شورولت K10 پیکاپ 1972، اتوبوس فولکس واگن 1972 و شورولت ال کامینو 1985 هستند.

رابرت داونی جونیور در پست بعدی خود توضیح داد: «این قرعه کشی بدون نیاز به خرید یا کمک مالی است. پرداخت کمک مالی نیز شانس برنده شدن شما را افزایش نمی‌دهد.»

این قرعه کشی برای ایالات متحده، بریتانیا و کانادا، به استثنای کبک، برای ساکنان قانونی بالای 18 سال آزاد است. اسپانسر این قرعه کشی بنیاد ادوارد چارلز ذکر شده است.

وب‌سایتی که به این قرعه کشی اختصاص دارد، می‌گوید: «شما می‌توانید یکی از شش برنده باشید که هر کدام یکی از این ماشین‌های زیبا را دریافت می‌کنند. تمام این ماشین‌ها برای کمک به آینده‌ای بدون آلودگی و زندگی سبز بهینه سازی شده‌اند.»

آقای بازیگر ماشین رویایی خود را فاش کرد!

این ستاره در ماه ژوئن در طی مصاحبه‌ای برای اولین نمایش برنامه به نام، اتومبیل های رویایی داونی، فاش کرد که همکاری با پسرش اکستون 11 ساله و دخترش آوی 8 ساله این برنامه را به تجربه‌ای شگفت انگیر تبدیل کرده است.

داونی جونیور فاش کرد پسرش مهارت‌های بازیگری او را به ارث برده است و یک برون گرا طبیعی است. با این حال این آقای بازیگر ادامه داد که همسرش، سوزان داونی پسرشان را طوری تربیت کرده است که تک بعدی نباشد و اطلاعات زیادی داشته باشد.

در این مصاحبه همچنین از آقای بازیگر پرسیده شد که ماشین رویایی‌اش برای یک تعقیب و گریز خیابانی چه خواهد بود. این بازیگر 58 ساله پاسخ داد: «بیوک ریویرای سال 66. من با این ماشین در اطراف نیویورک رانندگی کردم. یک وسیله نقلیه بزرگ تنومند و مهیب است. هیچکس نمی‌تواند به گرد پای این ماشین نیز برسد!»

قرعه کشی ماشین‌های لوکس این آقای بازیگر به طور رسمی در 16 ژوئن آغاز شد، در 16 جولای 2024 به پایان می‌رسد.

 

نوشته “رابرت داونی جونیور” بازیگر مشهور ماشین‌های گران قیمتش را هدیه خواهد داد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.