عکس/ گم شدن انگشتر ۶۰۰ میلیون تومانی “تیلور سویفت”

تیلور سویفت انگشتر قدیمی و گران قیمتش را در مراسم اهدا جوایز موسیقی گم کرد!

تیلور سویفت خانم خواننده مشهور از شکستن و گم شدن حلقه قدیمی 12 هزار دلاری خود در مراسم اهدا جوایز ویدیویی ام‌تی‌وی به وضوح ناراحت شد!

بازیگرها– جوایز ویدیویی ام‌تی‌وی برای تیلور سویفت غیر قابل پیش بینی بود، خانم خواننده حلقه الماس عظیم خود را گم کرد!!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، تیلور سویفت در جوایز ویدیو ام‌تی‌وی برنده 9 جایزه شد!! با این حال این مراسم اتفاقی غیر قابل پیشبینی برای تیلور به همراه داشت! انگشتر الماس عظیم و قدیمی ۱۲۰۰۰ دلاری او گم شد!!

فیلم‌های ویدئویی از تیلور به‌ وضوح اضطرب او را به نمایش می‌گذارند. در حالی که او، همراه با مهمانان و کارکنان این مراسم، دیوانه‌وار به دنبال جواهر گمشده خود می‌گشت.

در حالی که نتایج جستجوی آنها مشخص نیست، چیزی که به وضوح قابل مشاهده بود غیبت این حلقه از دست تیلور برای بقیه عصر بود.

تیلور اولین بار بر روی فرش صورتی با این انگشتر خیره کننده، دیده شد.

با این حال زمانی که نماد موسیقی پاپ 33 ساله جایزه بهترین ویدیوی سال را دریافت کرد، این حلقه به طور قابل توجهی در دستش نبود.

این حلقه نفیس سنگ اونیکس و الماس به زراحی ون کلیف آرپلز از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است و به گزارش بازیگرها توسط فروشنده مشهور جواهرات، جوزف سعیدیان و پسران، به قیمت 12 هزار دلار برای فروش گذاشته شده بود.

تشکر تیلور سویفت از طرفدارانش پس از بردن جایزه مهم!

با این حال، در میان این فاجعه احتمالی، جواهرساز نگرش خوش بینانه خود را حفظ کرد.

یک پست اینستاگرامی از صفحه جوزف سعیدیان و پسران تیلور را با حلقه آسیب دیده به تصویر می‌کشد که با محبت نوشته شده بود: «ما هنوز و برای همیشه طرفداران پر و پا قرص تیلور سوئیفت هستیم!»

با کنار گذاشتن شکستن و گم شدن این حلقه، آن شب برای تیلور یک شب نمادین بود.

او با شکستن رکوردها، در 9 بخش مختلف از این رویداد سالانه برنده جایزه شد. تیلور سویفت برای 11 بخش مختلف نامزد شده بود.

دستاوردها

دستاوردهای او شامل جوایز مهمی مانند هنرمند سال، آلبوم سال برای آلبوم «میدنایتز» و شش جایزه برای ویدیو و آهنگ «آنتی-هیرو» او بود. تیلور سویفت 14 سال پیش برای اولین بار برنده جایزه وی‌ام‌ای شد!

تیلور در طی سخنرانی صمیمانه‌اش برای دریافت جایزه بهترین آهنگ پاپ برای «آنتی-هیرو» گفت: «من عاشق ساخت موسیقی پاپ و کانتری هستم. به خاطر شما، طرفداران است که می‌توانم بین ژانرها ارتباط برقرار کنم.»

او در ادامه قدردانی خود را ابراز کرد و تاکید کرد که چگونه فعالیت او در طول سال‌ها «یک ماجراجویی بزرگ» بوده است.

این اتفاق تاریخی باعث شد تا تیلور به مقام دوم در فهرست برندگان وی‌ام‌ای در طول تاریخ شود. مقام اول متعلق به بیانسه با 28 جایزه و مقاوم دوم تیلور سویفت با 25 جایزه است.

نوشته عکس/ گم شدن انگشتر 600 میلیون تومانی “تیلور سویفت” اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.