راه هایی برای پرش به یورت های جوان از دیوار گروه مرگ.

4323 Page 8 Image 0010

هدف امروز: تیم جوانان ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی جوانان با نتیجه 2 بر یک مغلوب انگلیس شد. شاید به نظر برسد که شانس کمی برای صعود از گروه داریم، اما اصلاً اینطور نیست. آنها در حال حاضر با 6 امتیاز در رده اول جدول گروه C انگلیس قرار دارند. برزیل با 3 امتیاز و تفاضل +8 در رده دوم و ایران با 3 امتیاز و تفاضل صفر گل در رده سوم قرار دارند. ند شانس ایران را برای صعود از این گروه افزایش می دهد. اول اینکه آخرین بازی ایران برابر نیوکالدونیا است که دو بازی قبلی را با گل های زیادی شکست داده اند و به احتمال زیاد روز جمعه به ایران می بازند. اما در یک روز انگلیس و برزیل یک بازی دارند که برای هر دو تیم مسابقه سختی است.

مشکل دوم این است که به جز دو تیم اول در تمامی گروه ها، 4 تیم از بین تیم های سوم نیز به مرحله حذفی راه پیدا می کنند. 4 تیمی که بهترین عملکرد را در بین تیم های سوم گروه ها دارند. ایران با فرض پیروزی مقابل کالدونیا در آخرین روز مرحله گروهی 6 امتیازی خواهد شد. اگر برزیل در همین دیدار موفق شود انگلیس را شکست دهد، 3 تیم 6 امتیازی خواهیم داشت. این در حالی است که تفاضل گل ایران احتمالا کمتر از انگلیس و برزیل خواهد بود و این یعنی ایران در گروه خود سوم خواهد شد. اما آنها همچنان شانس زیادی برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم خواهند داشت.

اگر انگلیس موفق شود برزیل را شکست دهد، ایران می تواند با پیروزی یا حتی تساوی مقابل نیوکالدونیا، به عنوان تیم دوم گروه خود از برزیل پیشی بگیرد. حتی تساوی انگلیس و برزیل نتیجه مطلوبی برای ایران است. به شرطی که در بازی آخر نیوکالدونیا را شکست دهیم. در هر صورت به نظر می رسد با پیروزی چند گله مقابل نیوکالدونیا در دیدار گذشته، صعود ایران تضمین شده باشد. حتی اگر به عنوان تیم سوم گروه در بین بهترین تیم های سوم گروه صعود کنیم، به احتمال زیاد با تفاضل گل خوب اول می شویم و صعود می کنیم. بنابراین فارغ از نتایج انگلیس و برزیل در بازی همزمان، ایران باید نیوکالدونیا را شکست دهد. هر چه تفاضل گل بیشتر باشد بهتر است. در این صورت حتی ممکن است در گروه اول یا دوم قرار بگیریم.

The post اشکال پریدن جوان پرخور از دیوار گروه مرگ اولین بار در روزنامه آرمان مزور پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.