ربات هوش مصنوعی چری به زودی وارد ایران می شود [+ ویدئو] – بارها و بارها

هوش مصنوعی چری در شرکت مدیران خودرو 1

ربات هوش مصنوعی چری به زودی وارد ایران می شود [+ ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ربات هوش مصنوعی گیلاس او به زودی برای کار در نمایندگی های خودرو به ایران سفر می کند. این ربات یک ربات انسان نمای مجهز به GPT-4 است.

کمپین خودروساز چینی “چری” با همکاری شرکت AiMOGA شروع به تولید یک ربات انسان نما مجهز به فناوری هوش مصنوعی OpenAI نشان داده است که می تواند در نمایشگاه ها (مراکز فروش شرکت ها) کار کند.

همانطور که احتمالا حدس زده اید، این ربات یک ربات است ربات فروش که می تواند فروش شرکت را به طرز عجیبی افزایش دهد. شرکت مدیریت خودرو به عنوان نماینده چری در ایران نیز شناخته می شود و این ربات در آینده در نمایشگاه های این خودروساز خصوصی حضور خواهد داشت. ربات هوش مصنوعی چری چه ویژگی هایی دارد؟

بیشتر بخوانید: معرفی نسخه جدید ربات انسان نمای اطلس; همراه با هوش مصنوعی [+ویدئو]

ربات هوش مصنوعی چری در جمع مدیران خودرو

چری با همکاری AiMOGA رباتی را برای استفاده در نمایندگی های خودروی این شرکت تولید کرده است که به یک مدل بزرگ به زبان GPT-4 مجهز شده است. این ربات به زودی در نمایندگی های خودرو در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

ربات چری «Mornine» نام دارد و وظیفه آن بهبود خدمات نمایندگی های فروش برند چری است که می تواند تمام اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد و در مراحل بعدی به دستیار انسان در کارهای روزمره و در یک راهنما تبدیل شود. برای کتابخانه ها

ربات هوش مصنوعی چری در جمع مدیران خودرو

این ربات در مرحله اول در چین مورد استفاده قرار می گیرد، اما به کشورهای دیگر نیز فروخته می شود. در حال حاضر زبان این ربات انگلیسی است و در آینده زبان های دیگری مانند فارسی نیز اضافه خواهد شد.

شامل ویژگی های ربات چری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 55 کیلو وزن
  • قد 166 سانتی متر
  • سرعت حرکت 5 کیلومتر در ساعت است.
  • قابلیت شبیه سازی 6 احساس.
  • تولید در دو نسخه مردانه و زنانه.

بیشتر بخوانید:

  • ببینید: Mendeebot می تواند به طور مستقل با انسان ها ارتباط برقرار کند [+ویدیو]
  • ایلان ماسک به زودی اولین تاکسی رباتیک تسلا را معرفی خواهد کرد
  • دیجی کالا از روبات ها برای تحویل کالا استفاده می کند. ربات دیجی کالا آماده ماموریت

نظر شما در مورد ربات هوش مصنوعی چری و استفاده از آن در شرکت مدیریت خودرو چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ربات هوش مصنوعی چری به زودی وارد ایران می شود [+ ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.