عملکرد عجیب هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی، لباس های کاربر را در می آورد; ساعت – تکراری

anons huawei pura 70 ultra fotomonstr picture2 0 1

عملکرد عجیب هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی، لباس های کاربر را در می آورد; اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

امروزه قابلیت های هوش مصنوعی بر هیچکس پوشیده نیست و شرکت های بزرگ مدت هاست در استفاده از این فناوری با یکدیگر رقابت می کنند. قبلا از هوش مصنوعی فقط برای بهبود قابلیت های دوربین استفاده می شد، اما در حال حاضر این دستیار به عنوان یک عضو مستقل شناخته شده است و می توان از آن در همه امور مانند ویرایش عکس و فیلم، پاسخ به سوالات، ورود به مکالمات تلفنی بین افراد صحبت کننده استفاده کرد. . ناهمسان. زبان ها و غیره موارد دیگر استفاده می شود. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و احتمالاً کاربران هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی شگفت زده خواهند شد.

سال گذشته، برندهای مشهور برای ارائه هوش مصنوعی منحصر به فرد خود با یکدیگر رقابت کردند. اکنون ویژگی های جالبی ارائه می دهد. سامسونگ در 14 می گلکسی AI خود را معرفی کرد. اکنون همه منتظر ارائه هوش مصنوعی گوگل در حین Google I/O هستیم. همانطور که انتظار می رفت اپل نیز در این مسابقات شرکت کرد. طبق گزارش های منتشر شده، انتظار می رود اپل این مراسم را در تاریخ 10 ژوئن برگزار کند. WWDC 2024 بزرگترین به‌روزرسانی iOS مجهز به هوش مصنوعی را ارائه کنید. سیری نیز احتمالا دستخوش تغییراتی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2024
  • Huawei Watch Fit 3 دقیقاً شبیه به ساعت اپل است

ویژگی عجیب هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی

با وجود تمام این تلاش ها، همه ویژگی ها هوش مصنوعی استقبال خوبی از سوی کاربران گوشی های هوشمند نمی شود، هرچند شایان ذکر است که این فناوری نیز مانند سایرین خالی از ایراد نیست.

به عنوان مثال، اکنون هوش مصنوعی در هواوی برای کاربران مشکل ساز شده است، با توجه به اعلام Guangming Daily و اظهارات چند کاربر در Weibo، قابلیت حذف اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی در پرچمدار جدید از هواوی که اتفاقا قسمتی از بهترین گوشی های هواوی در سال 2024 خیلی زیاد است، لباس کاربر را در می آورد.

به گفته کاربران هوش مصنوعی در Pura 70 Ultra به‌طور تصادفی بخش‌هایی از لباس‌هایی را که سوژه‌ها در عکس‌ها می‌پوشند، بردارید. هواوی نیز به وجود این باگ اعتراف کرده و آن را به ویژگی «روتوش هوشمند هوش مصنوعی» نسبت می دهد. البته نوید رفع این مشکل را در آپدیت های بعدی می دهد اما تا آن زمان این قابلیت می تواند به شما در ساخت تصاویر پورنوگرافیک کمک کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که آنچه می بینید واقعی نیست و این هوش مصنوعی است که سعی می کند با استفاده از بخشی از رنگ پوست کاربران که مشخص است، تصاویر خود را واقعی تر کند.

ویژگی عجیب هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی

از زمانی که هوش مصنوعی برای عموم شناخته شد، بسیاری نگران جنبه تاریک این فناوری بودند و به نظر می رسد این وضعیت یکی از آنها باشد. امیدواریم هواوی به سرعت این باگ را برطرف کند تا از استفاده افراد دارای نیت مخرب از این عکس‌های هوش مصنوعی برای تحقیر یا باج‌گیری سوژه‌های این عکس‌ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

  • سری P70 هواوی با تراشه Kirin شرکت Fayuj وارد بازار خواهد شد
  • انویدیا ابتدا هواوی را به عنوان یکی از مدعیان اصلی هوش مصنوعی معرفی کرد
  • گوشی تاشو Huawei Pocket 2 با اتصال ماهواره ای دو طرفه ارائه شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • هواوی Injoy 70z را با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد
  • در صنعت محصولات تاشو چه می گذرد؟ از خداحافظی اوپو و ویوو تا محصولات سه لایه سامسونگ و هواوی

نظر کاربران بازیگرها در مورد پرچمدار جدید هواوی چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: phonearena

عملکرد عجیب هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی، لباس های کاربر را در می آورد; اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.