ربات چت GPT به تلفن هوشمند Notting Fone 1 – Tekrato اضافه شد

Nothing Phone 1 large

پست GPT Chatbot به اسمارتفون Notting Fone 1 اضافه شد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت Notting قصد دارد به زودی امکان استفاده از ChatGPT را در تلفن هوشمند Notting Phone 1 ارائه دهد.هفته گذشته، Notting نسخه 2.5.5 سیستم عامل Nothing را برای مدل پرچمدار خود منتشر کرد. متوجه گوشی 2، منتشر شده. اکنون این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد این به‌روزرسانی را روی مدل قبلی خود نیز پیاده‌سازی کند. یادداشت برداری از تلفن 1پیشنهاد.


بیشتر بخوانید:

  • به روز رسانی Nothing OS 2.5.5 برای Nothing Phone 2a منتشر شده است. بهبود دوربین و رفع مشکلات امنیتی.
  • مقایسه Notting Phone 1 با Notting Phone 2; بررسی شباهت ها و تفاوت های دو نسل.

ChatGPT روی گوشی هوشمند Notting Fone 1 وارد شده است

یکی از ویژگی های قابل توجه این آپدیت اضافه شدن ChatGPT به دستگاه است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا از طریق ویجت های ChatGPT به سرعت به مکالمات صوتی و هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، گزینه های جدیدی برای شروع مکالمات صوتی از طریق برنامه Nothing X وجود دارد که آن را از طریق هدفون Nothing فعال می کند.

در این آپدیت به غیر از اضافه شدن ChatGPT، امکانات دیگری نیز به دستگاه اضافه خواهد شد. از جمله آنها می توان به تقویت کننده RAM برای بهبود عملکرد دستگاه، امکان شخصی سازی نماد نوار وضعیت و امکان قرار دادن محتوا در مکالمات با ChatGPT اشاره کرد.

این به روز رسانی برخی از مشکلات دستگاه را نیز برطرف می کند. به عنوان مثال مشکل قطع خودکار اتصال وای فای حل شده و هارمونی بهتری بین صداهای گوشی و هدفون فراهم می شود.

با توجه به اینکه Fon 1 یکی از بهترین گوشی های میان رده 2023 خیلی زیاد است، این ویژگی های جدیدی را برای سفارشی کردن رابط کاربری ارائه می دهد، از جمله توانایی سفارشی کردن نوار وضعیت و نمادها، که به کاربران اجازه می دهد تا تجربه خود را بیشتر شخصی کنند.

به طور کلی، به روز رسانی جدید Notting تجربه کاربر را بهبود می بخشد و ویژگی های جدیدی را با افزودن ChatGPT و سایر ویژگی ها ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2023
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2023
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023

پست GPT Chatbot به اسمارتفون Notting Fone 1 اضافه شد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.