کوالکام تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس خود را با سریع ترین NPU لپ تاپ جهان – بازیگرها معرفی کرد.

Snapdragon X Plus 3

مقاله کوالکام از اسنپدراگون خود رونمایی کرد – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

کوالکام سال شلوغی در پیش دارد. این تراشه ساز پس از معرفی X این بار اسنپدراگون ایکس پلاس بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه جدید مقرون به صرفه تر و کمی ضعیف تر از اسنپدراگون ایکس الیت است. انتظار می‌رود تا اواسط سال جاری کار بر روی لپ‌تاپ‌های ویندوزی روی Arm را شروع کنند.در ماه اکتبر، کوالکام StepDragon X را برای رقابت با Apple Silicon معرفی کرد. اکنون تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس در مجموع به 10 هسته پردازشی سفارشی Oryon تولید شده توسط کوالکام مجهز شده است. به گفته این شرکت، X Plus می تواند عملکرد پردازنده را تا 37 درصد بهبود بخشد و 54 درصد انرژی کمتری نسبت به سایر رقبا مصرف می کند.

بیشتر بخوانید: آیفون های اپل قبل از گوشی های گلکسی تراشه های 2 نانومتری دریافت می کنند

ویژگی دیگری که کوالکام در آن برتری دارد، NPU قدرتمند تراشه و عملکرد بالقوه آن در وظایف مرتبط با هوش مصنوعی در دستگاه است. تراشه های سری اسنپدراگون X طبق گزارشات به «سریع ترین NPU لپ تاپ جهان» مجهز شده اند. ظرفیت NPU اختصاصی Qualcomm Hexagon در 45 TOPS (تریلیون عملیات در ثانیه) اندازه‌گیری شده است، که این شرکت می‌گوید عملکرد، کارایی و قابلیت‌های هوش مصنوعی بی‌سابقه‌ای را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی ارائه می‌کند.

اگر این ادعا درست باشد، دست توسعه‌دهندگان برای استفاده از این تراشه باز است تا با کمک هوش مصنوعی ویژگی‌های جالب‌تری را ارائه کنند و کار مردم را راحت‌تر کنند.

کوالکام قابلیت‌های هوش مصنوعی این تراشه را با تولید کد در کد ویژوال استودیو Codegen به نمایش گذاشت. این برنامه ای است که برای کمک به توسعه دهندگان طراحی شده است تا خطوط جدید کد را در زمان واقعی با هوش مصنوعی مولد روی دستگاه ایجاد کنند. این شرکت همچنین تولید موسیقی از پیام‌های متنی در Audacity و ترجمه خودکار زبان تا زیرنویس‌های زنده را در OBS Studio نشان داد.

اسنپدراگون اسم رمز دستگاه نشان می دهد که سرفیس لپ تاپ، سرفیس پرو 10 است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر
  • ضبط تماس در آیفون بدون برنامه
  • بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای آیفون
  • اپل خدمات هوش مصنوعی را از غول فناوری چینی بایدو خریداری می کند
  • سری آیفون 17 احتمالا با شیشه صفحه نمایش ضد انعکاس و ضد خش عرضه خواهد شد.

نظر کاربران بازیگرها در مورد تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله کوالکام از اسنپدراگون خود رونمایی کرد – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.