رقابت سامسونگ با اپل برای تولید یک مانیتور غیرتهاجمی قند خون – Techrato

Samsung Galaxy Ring 1

مقاله رقابت سامسونگ با اپل برای تولید مانیتور غیرتهاجمی قند خون اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ برای توسعه مانیتور قند خون فن آوری غیر تهاجمی با اپل و دیگر غول های فناوری رقابت می کند. این شرکت قصد دارد ویژگی های نظارت بر سلامت را در محصولات جدید خود قرار دهد.

سامسونگ الکترونیکس قصد دارد با غول های فناوری دیگر در حوزه مراقبت های بهداشتی رقابت کند. از این نظر، گزینه‌هایی برای ایجاد یک مانیتور غیرتهاجمی قند خون و نظارت مداوم فشار خون در حال جستجو هستند. سامسونگ قصد دارد این ویژگی های نظارت بر سلامت را در طیف گسترده ای از محصولات جدید، از جمله ساعت های هوشمند و Galaxy Ring که اخیراً معرفی شده است، قرار دهد.

بیشتر بخوانید: 10 گوشی برتر سه هفته اخیر معرفی شدند

به گزارش بلومبرگ، هان پاک، مدیرعامل سامسونگ گفت که سامسونگ الکترونیکس تلاش همه جانبه ای را برای ارائه معیارهای مهم مراقبت های بهداشتی به مشتریان خود از طریق سنسورها، حتی از خانه هایشان انجام می دهد. اگر این حسگرهای مهم مانند یک مانیتور غیرتهاجمی قند خون یا مانیتور فشار خون را بتوان مستقیماً روی مچ دست یا انگشت کاربران سامسونگ قرار داد، می‌توانند به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کنند تا هر مشکل مرتبط با سلامتی را تشخیص دهند. .

نظارت بر سلامت همیشه نقطه اصلی فروش ساعت های هوشمند سامسونگ، اپل و گوگل بوده است. البته ویژگی هایی مانند ردیابی ضربان قلب، خواب، SpO2، استرس و غیره. آنها اکنون در دسترس کاربران هستند. اما سامسونگ قصد دارد گزینه جدیدی را برای نظارت بر فشار خون و ECG در ساعت های هوشمند گلکسی خود معرفی کند. این ویژگی اخیرا به طور رسمی برای کاربران گلکسی واچ 4، واچ 5 و گلکسی واچ 6 در هند راه اندازی شد.

هان پاک، مدیر سلامت دیجیتال موبایل سامسونگ در مصاحبه ای گسترده گفت: اگر بتوانیم فشار خون و گلوکز را به طور مداوم کنترل کنیم، در یک بازی کاملاً متفاوت خواهیم بود. من فکر می کنم این جایی است که همه سعی می کنند به آن برسند. ما سرمایه گذاری های قابل توجهی برای این کار انجام می دهیم.»

اگرچه سامسونگ در حال بررسی گزینه‌ها و راه‌های جدیدی برای توسعه مانیتور قند خون است، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2022
  • بهترین دوربین گوشی 2022
  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2022
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022
  • بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022
  • بهترین گوشی های هواوی در سال 2022
  • راهنمای خرید بهترین گوشی در هر رنج قیمت [آبان 1401]

نظر شما در مورد مانیتور قند خون در محصولات سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله رقابت سامسونگ با اپل برای تولید مانیتور غیرتهاجمی قند خون اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.