زمان و تاریخ پخش سریال کوبر که در آذر ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود

زمان و تاریخ پخش سریال کوبر که در آذر ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود

به گزارش کارمدئو، سریال کوبر به کارگردانی فریدون حسن پور به زودی از شبکه آی فیلم پخش می شود. برای دانستن خلاصه و زمان پخش سریال کوبر با ما همراه باشید. مجموعه تلویزیونی کوبر یک درام اجتماعی به نویسندگی فریدون حسن پور است که اولین بار در بهار ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما پخش شد. این سریال قبل از پخش با عنوان سریال مرد ارائه می شد و در حین پخش با نام کوبر به معنای باران کوه (کوه و تپه بارانی) در زبان گیلکی پخش می شد. اگر از علاقه مندان به سریال های نمایشی در شمال کشور هستید، می توانید سریال کوبر را از روز جمعه (سوم شانس 1402) از کانال آی فیلم تماشا کنید. در ادامه زمان پخش سریال کوبر، زمان پخش و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان و زمان پخش سریال کوبر از شبکه آی فیلم

طبق جدول پخش برنامه های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال کوبر از جمعه (3 دسامبر 1402) هر شب ساعت 18:00 است. اگر در حال حاضر موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت 2:00 و 10:00 صبح روز بعد که تکرار سریال کوبر از شبکه آی فیلم است، آن را تماشا کنید. در مجموعه کوبر پژمان بازغی، ارمیا قاسمی، ترلان پروانه، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، مهشید مرندیکوهن، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید روبانی، کریخوریم، مینایم. نسرین بابایی … حسین پور و مهران مظفری به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه ای از تاریخچه سریال کوبر.

پس از بحث در مورد ساعات پخش سریال کوبر از شبکه آی فیلم، به سراغ داستان این سریال اجتماعی اجتماعی می رویم که درباره فراز و نشیب زندگی یک معلم جوان است. در خلاصه داستان سریال کوبر آمده است: معلم جوانی برای تدریس به روستا می رود و در این روستا با عشق فراوان راه و رسم زندگی را به بچه ها می آموزد و در این مسیر سخت او “با چندین تفاوت روبرو است. این معلم مجبور می شود یک سال در دبیرستانی دورافتاده در یک منطقه کوهستانی زندگی کند. اما در ادامه سریال با دکتری (پژمان بازغی) که تنها در آن منطقه زندگی می کند دوست می شود.” تصویربرداری سریال کوبر در شهرهای لاهیجان، رشت، تهران، ارتفاعات دیلمان و سیاهکل انجام شده است و می توانید در حین تماشای این سریال از مناظر دیدنی و زیبای شهرهای شمالی که داستان کوبر در آن به تصویر کشیده شده، لذت ببرید. سریال کوبر در طول پخش خود با استقبال خوبی از سوی بینندگان مواجه شد و به یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی سال 2017 تبدیل شد.

چه بازیگرانی در سریال کوبر بازی کرده اند؟

در سریال کوبر بازیگرانی چون پژمان بازغی، ارمیا قاسمی، ترلان پروانه، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس جرجستانی، مهشید مرندیکوهن، نگین معتضدی، امیر نوری، مجیدی، مجیدی. کریم قربانی، نسرین بابایی، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، ماهک خرسندی، جابر وثوق، فریده دریاماج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به نهاد، بهمن صادق حسنی، مسعود بدر طالعی، سید رسولی، زهرای ساعیین مهدی بستان پرور، میلاد حسین پور و مهران مظفری به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال کوبر چند قسمته؟

سریال کوبر در 35 قسمت 45 دقیقه ای به کارگردانی فریدون حسن پور ساخته شده است.