سامسونگ با این ویژگی جدید هوش مصنوعی در Galaxy Z Fold 6 – Tekrato از اپل پیشی گرفت

سامسونگ با این ویژگی جدید هوش مصنوعی در Galaxy Z Fold 6 – Tekrato از اپل پیشی گرفت

The post سامسونگ با این قابلیت هوش مصنوعی جدید در Galaxy Z Fold 6 از اپل پیشی گرفت اولین بار در Tecrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تنها چند روز پس از معرفی ویژگی‌های هوشمند اپل در iOS 18، به نظر می‌رسد سامسونگ با یک ویژگی هوش مصنوعی جدید در گلکسی Z Fold 6 از اپل جلوتر است.همانطور که احتمالاً می دانید، رویداد Unpacked بعدی سامسونگ نزدیک است و انتظار می رود در 10 جولای (احتمالاً 5 آگوست 1403) در فرانسه برگزار شود. در این نسخه تابستانی رویداد Unpacked، نسل بعدی بهترین گوشی های تاشویعنی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 ارائه خواهد شد.

اگرچه نمی توان با قاطعیت گفت که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما شایعات و افشاگری های زیادی در مورد این دو دستگاه وجود دارد که ارائه آنها را بسیار محتمل می کند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان
  • بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اندروید و آیفون

ویژگی جدید هوش مصنوعی در گلکسی زد فولد 6 چیست؟

احتمال دارد گلکسی زد فولد 6 و Z Flip 6، مشابه سری گلکسی S24، شامل مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است هوش مصنوعی آنها خواهند بود. به گفته منبع موثق Ice Universe در توییتر، Galaxy Z Fold 6 به یک ویژگی هوش مصنوعی منحصر به فرد مجهز خواهد شد که قبلاً دیده نشده بود.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده یک طرح معماری را به همراه یادداشت‌ها نشان می‌دهند که به یک طرح مشروح و با جزئیات تبدیل می‌شوند که شامل یک نسخه مینیاتوری از طرح اصلی است.

افشاکننده اشاره کرد که این ویژگی قبل از اینکه اپل بتواند ویژگی مشابهی را اجرا کند به گلکسی فولد 6 می‌آید، هرچند تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این ویژگی را در رویداد Unpacked نشان می دهد یا خیر، بنابراین این خبر را باید با احتیاط دید.

سیب ویژگی های هوش مصنوعی. شما دخیل هستید پخش WWDC در 10 ژوئن ارائه شد و این ویژگی ها در iOS 18 آنها برای آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس و مدل های آینده سری آیفون 16 در دسترس خواهند بود.

این مجموعه ویژگی، که در iPad و Mac نیز قابل دسترسی است، شامل ابزارهایی مانند تنظیم لحن صدا در ایمیل‌ها، بررسی دستور زبان، و ایجاد خلاصه‌های مختصر است. اعلان‌های اولویت‌دار مبتنی بر هوش مصنوعی هشدارهای شخصی مهمی را به کاربران نشان می‌دهند، در حالی که جنموجی به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس توضیحات متنی ایموجی های سفارشی ایجاد کنند.

ویژگی های دیگر عبارتند از Image Playground که به کاربران امکان می دهد تصاویر سفارشی را از کلمات توصیفی ایجاد کنند و Image Wand که طرح ها را به تصاویر صیقلی تبدیل می کند. سیری همچنین با درک زبان طبیعی و قابلیت‌های بافت شخصی‌سازی شده بهبود یافته است و به آن امکان می‌دهد مکالمات جاری را به خاطر بسپارد و از داده‌های شخصی برای ارائه پاسخ‌های مرتبط استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

The post سامسونگ با این قابلیت هوش مصنوعی جدید در Galaxy Z Fold 6 از اپل پیشی گرفت اولین بار در Tecrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.