ارزش سهام گوگل از ۲ تریلیون دلار گذشت – بازیگرها

R 9

مقاله “ارزش سهام گوگل از 2 تریلیون دلار گذشت” اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گزارش های مالی آلفابت تا اوایل سال 2024 نشان می دهد که علیرغم مواجهه با مسائلی مانند ظهور هوش مصنوعی، این شرکت همچنان در مسیر رشد قرار دارد. طی این گزارش مشخص شد که ارزش سهام گوگل از مرز ۲ تریلیون دلار عبور کرده است.
پارسال با ورود. هوش مصنوعی که در واقع نوعی رقیب برای موتورهای جستجو است، برخی از شرکت ها مانند گوگل خود را زیر سوال بردند. این شرکت برای اینکه در این وادی عقب نماند، شروع به تولید هوش مصنوعی خود کرد و توانست در مسیر پیشرفت باقی بماند. ارزش بازار غول فناوری مبتنی بر Mountain View از 2 تریلیون دلار فراتر رفته است که نشان می دهد دود همچنان در حال افزایش است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • هشدار گوگل، روابط عاطفی ممکن است بین هوش مصنوعی و کاربر شکل بگیرد

ارزش سهام گوگل

آلفابت، شرکت مادر گوگل، در نوامبر سال گذشته توانست به ارزش بازار 2 تریلیون دلار برسد، اما اکنون با عبور از این مرز، به طور کامل به این نقطه عطف جدید دست یافته است. در حال حاضر، آلفابت با ارزش بازار حدود 2.146 تریلیون دلار، چهارمین شرکت با ارزش در جهان است. این امر آلفابت را پشت سر مایکروسافت (3 تریلیون دلار)، اپل (2.6 تریلیون دلار) و Nvidia (2.2 تریلیون دلار) قرار می دهد. در رده پایین تر می توان به آمازون (1.8 تریلیون دلار) و متا (1.1 تریلیون دلار) اشاره کرد.

گوگل با اعلام اینکه در حال حاضر به دنبال راه حل هایی برای بهره برداری از فناوری های هوش مصنوعی خود برای دستیابی به فروش موفق است، نشان داده است که ظرفیت رویارویی با چالش های جدید را دارد. گزارش مالی سه ماهه اول سال 2024 که مورد توجه معامله گران سهام قرار گرفته است، باعث افزایش قیمت سهام گوگل شده است.

در سه ماه اول سال جاری، آلفابت تقریباً 23.7 میلیارد دلار سود و 80.5 میلیارد دلار درآمد داشته است. این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته و سود آن نیز 14 درصد بیشتر از فصل تعطیلات سال گذشته است.

ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت تاکید کرد که عملکرد درخشان گوگل در زمینه های مختلف از جمله جستجو، یوتیوب و سرویس های ابری به وضوح قابل مشاهده است و این شرکت در حال آماده شدن برای ورود به دوران جمینی است. وی اعلام کرد که گوگل به زودی رویداد توسعه دهنده خود را آغاز می کند و احتمالا پس از ارائه نسخه جدید سیستم عامل اندروید، پیکسل 8A همچنین رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • نحوه دسترسی به رمزهای عبور ذخیره شده در گوگل کروم

مقاله “ارزش سهام گوگل از 2 تریلیون دلار گذشت” اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.