سامسونگ مفهوم تاشو جدید خود را در MWC 2024 معرفی کرد: Tecrato

مفهوم تاشو جدید خود را در MWC 2024 معرفی.webp

مقاله ای که سامسونگ مفهوم انعطاف پذیر جدید خود را در MWC 2024 ارائه می کند، اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

MWC 2024 امسال میزبان ماجراجویی جدید سامسونگ خواهد بود. مفهوم انعطاف پذیر این شرکت و این غول کره ای بار دیگر اثر خود را بر روی رقبای خود گذاشتند.

سامسونگ از آزمایش مفاهیم جدید و جسورانه گوشی های هوشمند ابایی ندارد و کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) نیز از این قاعده مستثنی نبود. این شرکت با Cling Band، یک مفهوم گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر که به یک ساعت هوشمند پوشیدنی تبدیل می‌شود، خبرساز شد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • حضور تکنو در رویداد MWC. از سگ رباتیک تا کنسول بازی AR
  • Honor Magic 6 Pro با دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی در MWC 2024 معرفی شد
  • سیستم تصویربرداری PolarAce Techno در نمایشگاه MWC 2024 رونمایی می شود
  • لپ تاپ شفاف لنوو در نمایشگاه MWC 2024 معرفی می شود

مفهوم تاشو جدید سامسونگ

به گزارش CNET، مفهوم “Cling Band” صفحه نمایش سامسونگ یک دستگاه منحصر به فرد با صفحه نمایش OLED منعطف است که می تواند هم به عنوان یک تلفن هوشمند معمولی و هم به عنوان یک ساعت هوشمند عمل کند. در حالت توسعه یافته، طراحی زیبا با صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین عقب را نشان می دهد. مثل یک گوشی هوشمند معمولی.

اما چیزی که واقعا این مفهوم را جالب می کند، عامل انعطاف پذیری است. بند متصل شده یک “C” را با نشانگر ضربان قلب در پشت تشکیل می دهد. این ساعت مچی می تواند معیارهای سلامتی شما را مانند یک ساعت هوشمند اختصاصی ردیابی کند. در حالی که این مفهوم هنوز در مراحل اولیه خود است، پتانسیل باورنکردنی فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ را برجسته می کند.

سامسونگ تنها کسی نیست که مفاهیم گوشی های پوشیدنی را بررسی می کند. موتورولا نیز مفهوم مشابهی را در MWC به نمایش گذاشت که نشان دهنده روند رو به رشد به سمت ادغام گوشی های هوشمند و ساعت های هوشمند است. با این حال، باید دید که این مفهوم تا چه حد در بین مصرف کنندگان محبوب خواهد بود.

چشم انداز سامسونگ برای آینده فراتر از تلفن های انعطاف پذیر است. آنها همچنین نمایشگرهای OLED دایره‌ای کوچکی را نشان دادند که در اشیاء روزمره مانند هدفون‌های بی‌سیم و جعبه‌های شارژ هدفون جاسازی شده‌اند. تصور کنید که سطح باتری هدفون خود را چک می کنید یا صدا را بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب خود تنظیم می کنید.

سامسونگ مفهوم انعطاف پذیر خود را در MWC 2424 نشان می دهد: بند چسبیده OLED

این رویکرد نوآورانه دنیایی از امکانات را برای اتصال یکپارچه و راحتی باز می کند. با پیشرفت فناوری با چنین سرعتی جالب است که ببینیم این مفاهیم چگونه تکامل می یابند و آینده فناوری پوشیدنی را شکل می دهند. آیا صفحه نمایش ها و دستگاه های انعطاف پذیر فقط یک مد هستند؟ یا گام انقلابی بعدی در فناوری؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

بیشتر بخوانید:

  • سیستم تشخیص چهره متالنز از سنسور ISOCELL سامسونگ استفاده می کند
  • ششمین نسل از گوشی تاشو سامسونگ در ماه جولای معرفی می شود
  • سامسونگ احتمالا برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون 8 را تولید خواهد کرد
  • ARM و سامسونگ برای تولید تراشه 2 نانومتری GAA همکاری می کنند

نظر شما در مورد مفهوم تاشو جدید سامسونگ چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

مقاله ای که سامسونگ مفهوم انعطاف پذیر جدید خود را در MWC 2024 ارائه می کند، اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.