کنانی، مهمتر از رونالدو؟

4405 Page 8 Image 0002

هدف امروز: کریستیانو رونالدو احتمالا به زودی محکومیت 2 جلسه ای را دریافت خواهد کرد. دلیل آن هم فشارهای زیادی علیه برخی رفتارهای ستاره پرتغالی است و یکی از رسانه های معتبر عربستان سعودی از محکومیت کریس خبر داد. در این دیدار که رونالدو بیست و دومین گل فصل خود را در لیگ به ثمر رساند، النصر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 الشباب را شکست دهد. در این دیدار هواداران الشباب لیونل مسی را تشویق کردند تا ستاره رقیب را تحریک کنند. حالا طبق گزارش روزنامه الریاضیه کمیته انضباطی رونالدو را دو جلسه محروم می کند.

هواداران عربستانی معتقدند رونالدو به خاطر نام بزرگش به لیگ عربستان احترام نمی گذارد و آنچه را که می خواهد انجام می دهد. دلیلش هم این است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور جرات تحریم فوق ستاره پرتغالی را ندارد. فشار شدیدی که حالا به نظر می رسد تاثیر داشته باشد و شاهد خوب شدن کریستیانو باشیم. لازم به ذکر است که این دومین بار است که کریستیانو به تشویق هواداران برای مسی واکنش نشان می دهد. او در دیدار تیم های النصر و الهلال پرچم آبی الهلال را داخل شورت ورزشی خود قرار داد و سپس آن را به گوشه ای پرتاب کرد و حالا این اقدام اخیر او باعث اعتراض جامعه فوتبال عربستان شده است. درست است که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و سالانه 200 میلیون یورو دستمزد می گیرد، اما این بدان معنا نیست که فوق ستاره پرتغالی مصون است.

فقط این فشار و انتقاد را با حکمی که اخیرا علیه یکی از محبوب ترین بازیکنان ایران صادر شده است مقایسه کنید. همانطور که رونالدو با شنیدن نام مسی حساس است، محمدحسین کنعانی زادگان هم از برخی اصطلاحات خوشش نمی آید و به همین دلیل با هواداران آلومینیوم درگیری فیزیکی پیدا کرد. هر چند که به نظر از رونالدو بزرگتر بود، چون اگر کریس دو جلسه جریمه شود باز هم از حسین پول بیشتری دارد!

پست کنانی، مهمتر از رونالدو؟ اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.