سریال جنجالی بر اساس زندگی «بریتنی اسپیرز» ساخته شده است؟!

نقش جدید لیلی رز دپ بر اساس داستان زندگی بریتنی اسپیرز

لیلی رز دپ، شخصیت اصلی سریال جنجالی «بت» درباره شایعه اقتباس از داستان این سریال از زندگی واقعی بریتنی اسپیرز صحبت کرده است!

صبح سریال جنجالی و پر ستاره «بت» بر اساس زندگی واقعی ستاره پاپ آمریکایی بریتنی اسپیرز نوشته شد؟!

به گزارش گروه ترجمه صبح، لیلی رز دپ شایعات جدید درباره سریال محبوبش را تکذیب کرد. این بازیگر 24 ساله در مصاحبه اخیر خود از شایعات اقتباسی از داستان زندگی این سریال از زندگی بریتنی اسپیرز صحبت کرده است.

او قاطعانه فاش کرده است که با وجود گمانه زنی ها، سریال از بریتنی اسپیرز الهام گرفته نشده است.

لیلی رز دپ بازیگر جوان و دختر جانی دپ از مقایسه های انجام شده بین بازی اش در سریال «بت» و بریتنی اسپیرز صحبت کرده است.

لیلی رز گفت: “نه، این نقش بر اساس یک شخص واقعی مشخص نیست.” قصد ما این نبود که داستان شخص دیگری را توصیف کنیم. ما یک داستان جدید و تخیلی ساخته ایم.

این بازیگر پیش از پرداختن به الهامات واقعی در پشت نقش افزود: «این یک شخصیت خیالی در یک داستان تخیلی است.

افراد مشهور از نقش جدید این بازیگر الهام گرفته اند!

با این حال خانم دپ افزود: افراد مختلفی مشوق شکل گیری این نقش بوده اند که برخی از آن ها افراد مشهوری بوده اند و بقیه نه.

لیلی رز دپ درباره نقش خود در این سریال گفت: «می‌خواستم جوسلین به طور همزمان مانند یک ملکه پاپ مدرن باشد. بلکه مانند کسی که در دنیای خودش و در زمان دیگری وجود داشته است.

بنابراین ما از بازیگرانی مانند جین تیرنی و شارون الهام گرفتیم. به نظر من زنانی مانند شارون استون واقعاً الهام‌بخش هستند.»

او درباره موضوع این سریال نیز گفت: این داستان می تواند کاملا واقعی باشد.همانطور که ما در دنیای واقعی از افراد مشهور بت می کنیم.

ما خودمان را متقاعد می کنیم که آنها را می شناسیم. ما از آنها شخصیتی خداگونه می سازیم و پس از شکستن این تصویر، از آزار دادن این افراد لذت می بریم. داستان این سریال به خوبی شرایط فعلی صنعت سرگرمی را نشان می دهد.

نگارش سریال جنجالی بر اساس زندگی «بریتنی اسپیرز» است؟! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.