سریال خیاط معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط اندلرن

خیاط معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط اندلرن.webp

سریال خیاط (ترزی) سریال ترکی جدید می باشد. در این مطلب به بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال ترکی خیاطی می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال Terzi از نتفلیکس به عنوان یک سریال درام معمایی هیجان انگیز ترکیه ای طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره داستان، بازیگران و عوامل خیاط بدانید.

خیاط یک سریال ترکی با بازی چاگاتای اولوسوی، صالح بادمچی، شیفانور گل و اولگون شیمشک است. این سریال توسط شرکت OGM Pictures و کارگردانی Cem Karcı ساخته شده است. سریال Terezy در 2 می 2023 از نتفلیکس پخش شد.

تاریخچه سریال ترکی خیاط

سریال خیاط درباره یک خیاط جوان است که در بحبوحه مرگ پدربزرگش، مردی که تجارت را از او به ارث برده است، برای رسیدگی به اسرار خانواده تلاش زیادی می کند. وقتی پدربزرگش فوت می کند، همراه پدرش مصطفی که بیمار روانی است و از هوش کودکی برخوردار است به استانبول می آید. برای یک پیام، وجود پدرش مایه شرمساری بوده است.

این سریال ترکی جدید 2023 داستان زندگی سخت او را روایت می کند که در آن عاشق مشتری خود می شود، عروسی که برای دوخت لباس عروسش استخدام شده است. اوسوت برای فرار از رابطه شوم خود با دیمیتری، به طور مرموزی با اسرار خودش در زندگی پیامی و مصطفی ظاهر می شود.

زمان پخش سریال ترکی خیاط ترکی

فصل اول سریال ترکی خیاط از ۲۲ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین بر روی پلتفرم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی ستاره شمال

بازیگران سریال خیاط ترکیه

در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال خیاط می پردازیم.

چاگاتای اولوسوی (کاگاتای اولوسوی) بازیگر پیام خیاط

سری خیاط

چاگاتای اولوسوی متولد 23 سپتامبر 1990 یکی از بازیگران سریال ترکی خیاط و مدل ترکی است که کار خود را در سریال تلویزیونی Adını Feriha Koydum در نقش امیر سرافوغلو آغاز کرد. از آن زمان، او نقش های اصلی بیشتری در Medcezir (2013-2015)، بازسازی سریال تلویزیونی OC، در سریال تلویزیونی İçerde داشته است و از سال 2018 تا 2020 نقش اصلی را در اولین سریال ترکی نتفلیکس The Protective بازی کرد.

اولوسوی جوایز متعددی از جمله جایزه پروانه طلایی، جوایز Elle Style، مرد سال JQ ترکیه و ستاره تلویزیونی JQ خاورمیانه را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال شک ترکی (hercai).

سیفانور گل (سیفانور گل) بازیگر نقش اوسوت در سریال خیاط

بازیگران سریال خیاط ترکیه

سیفانور گل در 26 نوامبر 1997 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای خیاط (2023)، عکیف و سودیم سانی بیر خار (2019) شناخته می شود. سیفانور گل در این سریال نقش آسوت را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال کان چیچکلری (کان چیچکلری)

صالح بادمجی (صالح بادمچی) بازیگر سریال ترکی خیاط در نقش دیمیتری

بازیگران سریال خیاط ترکیه

صالح بادمجی متولد 15 آگوست 1984 یکی از بازیگران سریال خیاط ترکیه است. پس از حضور در یک نقش مکمل در سال 1994، اولین نقش اصلی خود را با باردا سردار آکار انجام داد و سپس در اولین نقش تلویزیونی خود با سریال موفق دورا آلوادا روملی ظاهر شد. از دیگر سریال های زمان او می توان به «Öyle Bir Geçer Zaman Ki»، «Fatih»، «Kulüp» اشاره کرد.

در سال 2014 برای ایفای نقش آکین در سریال کانال دی زیتین تپسی انتخاب شد، در همان سال با بازی در نقش جیحون به مجموعه بازیگران سریال کمدی جنایی معروف اولان استانبول پیوست. او در سال 2015 با بازی در سریال کمدی عاشقانه Kiralık Aşk که در آن نقش سینان کاراکایا را بازی می کرد، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. او همچنین نقش اصلی را در فیلم İstanbulu Gelin که از سال 2017 تا 2019 پخش شد، داشت.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی

آجا سوکان (ایس سوکان) بازیگر سریال خیاط ترکیه ای در نقش سوزی

سری خیاط ترکی

Ece Sükan (متولد 1977) استایلیست، مدیر خلاق و ویراستار مد ترکیه ای است که در استانبول و نیویورک کار می کند. او را “ستاره سبک ترک” نامیده اند. او در سریال پرمخاطب «حزیران قچسی» بازی کرده است. سوکان از سال 2008 تا 2012 سردبیر مجله Vogue ترکیه بود و قبلاً مدیر مد در Marie Claire ترکیه بود. او یکی از اولین صاحبان بوتیک بود که در سال 2009 یک بوتیک لباس قدیمی در استانبول به نام Ece Sukan Vintage افتتاح کرد.

سبک سوکان در چندین وبلاگ مد تأثیرگذار از جمله The Sartorialist، The Coveteur، Viste la Calle و Manrepeller پوشش داده شده است. او با آمیت بنان ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: مجموعه نامه خداحافظی ترکی

خوردگی اینجین (موتور سنکان) از بازیگران سریال خیاط در نقش پدر پیامی

بازیگران سریال ترکی خیاط

انگین شنکان، یکی از بازیگران سریال خیاط، متولد اول ژانویه 1944 در استانبول و بازیگر صحنه و سینما اهل ترکیه است. او با سیدیکا شانکان ازدواج کرده و دو دختر دارد. او در این سریال نقش پدر معلول پیامی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی هر چه بادآباد.

هایودا زیزن آلپ (Hivda Zizan Alps) از بازیگران سریال خیاط

زمان پخش سریال خیاط ترکیه

هیودا زیزنالپ در 9 نوامبر 1993 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های The Tailor (2023)، Fey (2017) و The Ambassador’s Daughter (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal

اولگون شیمشک (اولگون شیمشک) از بازیگران سریال خیاط در نقش مصطفی.

بازیگران سریال ترکی خیاط

ولگون شیمشک در روستای Yenice در بویوکورهان، بورسا به دنیا آمد. او بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 1993 آغاز کرد. در سال 1998، شیمشک در فیلم پیتزا کاریسیک (1998) بازی کرد که برای آن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آنکارا را از آن خود کرد.

در سال 2004 در فیلم Yazi Tura (2004) به کارگردانی Ugur Yücel بازی کرد و در آن نقش یک سرباز معلول را بازی کرد. او برای این کار جوایز متعددی از جمله پرتقال طلایی بهترین بازیگر مرد و همچنین جوایز بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آنکارا، جشنواره فیلم استانبول، جشنواره پیله طلایی آدانا و جوایز سیاد را از آن خود کرد. ولگون شیمشک یکی از بازیگران سریال ترکی خیاط در نقش مصطفی است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار

اوریم آلاسیا (تکامل آلاسیا) در نقش کراز در سریال خیاط

سریال ترزی

آلاسیا اولین حضور تلویزیونی خود را با یک نقش کوچک در سریال تلویزیونی محبوب Bir Istanbul Masalı انجام داد. او سپس با بازی در سریال تلویزیونی Gönülçelen در سال 2010 با بازی در نقش خواننده عشوه گر “Balçiçek” در سریال تلویزیونی Gönülçelen مورد توجه قرار گرفت. موفقیت او با حضور کوتاهش در درام تاریخی Muhteşem Yüzyıl، که در آن نقش یک حفصه سلطان جوان را بازی کرد، به دست آمد.

اوریم آلاسیا بین سال‌های 2015 تا 2016 نقش اصلی سریال Güneşin Kızları را بازی کرد. در سال 2020، بازی او در نقش Maleeha در سریال تلویزیونی Kırmızı Oda مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او هم اکنون در سریال Kızılcık Şerbeti نقش Kıvılcım Arslan را بازی می کند. اوریم آلاسیا یکی از بازیگران سریال ترکی خیاط با ایفای نقش کراز است.

بیشتر بخوانید: مقدمه ای بر اپتیک معماری (Yalı Çapkını)

لیلا گورمن (گورمن بنفش) بازیگر نقش لیا در سریال ترزی

معرفی سری خیاط ترکیه

لیلا که در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد، دختر یک مدیر بانک است. لیلا در کنسرواتوار فرانتس شوبرت در وین-اتریش حضور یافت. او در شمال آلمان بزرگ شد و پس از پایان دبیرستان به اتریش رفت. لیلا از سال 1989 در اتریش/آلمان و ترکیه به عنوان بازیگر در صحنه، سینما و تلویزیون کار کرده است. او یکی از بازیگران سریال خیاط ترکیه ای است که نقش لیا را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل داستان و بازیگران سریال برادران و خواهران

هولیا دویار (هولیا دویار) از بازیگران سریال خیاط ترکیه

داستان سریال خیاط ترکیه.

هولیا دویار در 26 ژوئن 1970 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردانی است که برای فیلم های محافظ (2018)، خانه حیوانات (2010) و پسر طلایی (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بابا بیوگرافی بازیگران سریال بابا

آخرین کلمه؛ سریال خیاط ترکی (ترزی)

در این مطلب به بررسی بازیگران و خلاصه داستان سریال ترکی خیاط می پردازیم. سریال ترزی رو دیدی؟ نظر شما درباره بازیگران سریال خیاط چیست؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.