سریال سلبریتی مرور تاریخچه و معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی اندلرن

سلبریتی مرور تاریخچه و معرفی بازیگران سریال کره ای

سریال سلبریتی (Celebrity 2023) یکی از جدیدترین سریال های کره ای است. در این مقاله اندلرن به معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی و مرور تاریخچه آنها می پردازیم.

سریال کره ای سلبریتی به کارگردانی کیم چول-کیو و نویسندگی کیم یی یونگ کی یک سریال کره ای در سبک رازآلود و هیجان انگیز است که در 30 ژوئن 2023 از نتفلیکس منتشر شد. سریال کره ای سلبریتی ها داستان افرادی است که درگیر زرق و برق امروزی شبکه های اجتماعی هستند و به اصطلاح سلبریتی هستند. این سریال به سرعت مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به دست آورد.

داستان سریال کره ای سلبریتی ها.

اکثر افرادی که جذب شبکه های اجتماعی می شوند بر این باورند که از طریق این شبکه ها می توانند پول، قدرت و شهرت به دست آورند. داستان سریال سلبریتی، زندگی دختری به نام سو آه ری است که مجذوب شبکه های اجتماعی می شود و برای اینکه از بقیه دوستان و رقبای خود عقب بماند، هر کاری که می تواند برای کسب پول، شهرت و قدرت انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال سلبریتی ها.

بازیگران سریال سلبریتی بازیگران کره ای هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

پارک گیو یانگ (پارک گیو یونگ) بازیگر سریال سلبریتی در نقش So Ah Ri

بازیگران سریال سلبریتی / سریال کره ای سلبریتی

پارک گیونگ در 27 ژوئیه 1993 در بوسان کره به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در موزیک ویدئوی Jo Cowan “Crosswalk” در سال 2016 انجام داد. پارک در دبیرستان زبان های خارجی بوسان تحصیل کرد و در سال 2020 از دانشگاه Yonsei در رشته لباس و محیط زیست فارغ التحصیل شد. پارک بیشتر برای نقش‌هایش در Home Sweet Home (2020)، قاضی شیطان (2021) و The Squid Game (2021) شناخته می‌شود.

در آگوست 2019، پارک JYP Entertainment را ترک کرد و به Saram Entertainment پیوست. در جوایز درام KBS 2021، پارک برنده بهترین بازیگر زن جدید و بهترین زوج (با کیم مین جائه) برای بازی در «دالی و شاهزاده کج» شد.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

کانگ مین هیوک (کانگ مین هیوک) بازیگر سریال کره ای سلبریتی در نقش هان جون

سریال کره ای سلبریتی / سریال سلبریتی

کانگ مین هیوک درامر، بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او درامر گروه راک کره جنوبی CN Blue است. کانگ مین هیوک اولین بازیگری خود را در یک فیلم آکوستیک در کنار لی جونگ هیون یکی از اعضای CN Blue انجام می دهد. با توجه به مهارت های بازیگری، او نقش دیگری را در SBS Drama It’s Okay, Daddy’s Girl دریافت کرد.

مین هیوک همچنین در Heartstrings، یک ملودرام نوجوان کره جنوبی در کنار رهبر CN Blue جونگ یونگ هوا بازی کرد. بازی طبیعی او در نقش یئو جون هی در «قلب ها» منجر به ایفای نقش دیگری در درام محبوب «شوهر من خانواده تشکیل داد» در نقش سه کوانگ، برادر پلیبوی شخصیت اصلی بازی شد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در زندگی نوزدهم، شما را در کره می بینم

لی چونگ آه (لی چونگ آه) از بازیگران سریال سلبریتی در نقش یون شی هیون

سریال کره ای سلبریتی / بازیگران سریال سلبریتی

چونگ آه لی در 25 اکتبر 1984 در مان کره به دنیا آمد. پدر او بازیگر لی سونگ چول است. لی چونگ آه بیشتر به خاطر بازی در فیلم موفق وسوسه گرگ ها در سال 2004 شناخته می شود. او توسط آژانس استعدادهای درخشان کینگ کونگ نمایندگی می شود. او از سال 2013 تا 2018 با بازیگر کره ای لی کی وو دوست بود که در هنگام فیلمبرداری «گل فروشی رامیون» با او آشنا شد.

او بازیگر سریال درام کره ای سلبریتی است که به خاطر فیلم های خوب بد، عجیب (2008)، Neukdaeui yuhok (2004) و یافتن آقای سرنوشت (2010) و سریال تلویزیونی سلبریتی 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نقد بازیگران و داستان سریال King of the Korean Land 2023

لی دونگ گان (تفنگ لی دونگ) از بازیگران سریال کره ای سلبریتی در نقش جین ته جون

بازیگران سریال های کره ای مشاهیر/بازیگران زن مشهور

لی دونگ گان بازیگر سریال کره ای سلبریتی و خواننده است. او اولین آلبوم موسیقی خود را در سال 1998 منتشر کرد و پس از آن اولین نقش بازیگری خود را در درام تلویزیونی Ad Madness در سال 1999 منتشر کرد.

در 28 فوریه 2017، تایید شد که لی دونگ گان با جو یون هی، همبازی او در «آقایان خیاط مغازه ولگیسو» (2016) قرار می‌گیرد. در 2 می 2017، لی اعلام کرد که ازدواج خود را ثبت کرده اند و در انتظار اولین فرزند خود هستند. این زوج در 29 سپتامبر 2017 عروسی خصوصی داشتند و در 14 دسامبر 2017 صاحب یک نوزاد دختر شدند. این زوج پس از سه سال زندگی مشترک در 29 مه 2020 طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

جون هیو سونگ (جئون هیو سانگ) بازیگر سریال کره ای سلبریتی در نقش اوه مین هی

بازیگران سریال کره ای سلبریتی / خلاصه سریال سلبریتی

جئون هیو سونگ، خواننده و بازیگر کره‌ای جنوبی از آوریل 2021 تحت نظارت IOK بوده است. او در 13 اکتبر 2009 با انتشار تک آهنگ “I Want You Back” در گروه دختران کره جنوبی Secret تحت TS Entertainment شروع به کار کرد. هیوسانگ در سال 2014 به عنوان یک هنرمند انفرادی با آهنگ “Bood-night Kiss” از آلبوم خود “Top Secret” شروع به کار کرد.

در سپتامبر 2017، او علیه TS Entertainment شکایت کرد تا بی اعتباری قرارداد انحصاری خود با آژانس را تأیید کند. در مارس 2018، او خروج خود از Secret و TS Entertainment را اعلام کرد. او بازیگر سریال سلبریتی معروف به گربه عزیز (2014)، حافظ (2020)، ناسونگجوکین بوسو (2017) و سلبریتی 2023 است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای Nine Tailed Fox

مون ته یو (Moon Tae Yu) یکی از بازیگران سریال سلبریتی های کره ای است.

بازیگران سریال کره ای سلبریتی / سریال سلبریتی 2023

مون تائه یو بازیگر اهل کره جنوبی است که در موسیقی و تئاتر شهرت زیادی دارد. او کار خود را در سال 2007 با موزیکال “خانم ها و آقایان” آغاز کرد و در سریال سلبریتی 2023 به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر کره ای من

آخرین کلمه؛

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی و معرفی دیگر آثار آنها می پردازیم. همچنین تاریخچه سریال سلبریتی ها را مرور می کنیم. نظر شما در مورد سریال جدید سلبریتی ها چیست؟ آیا این سریال کره ای موفق می شود؟ آیا نتفلیکس فصل دوم سریال سلبریتی ها را می سازد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.