سریال وظیفه بعد از مدرسه بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال وظیفه بعد از مدرسه اندلرن

وظیفه بعد از مدرسه بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران

در این مقاله به بررسی سری Duty After School می پردازیم. در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال کره ای بعد از مدرسه می پردازیم و بیوگرافی مختصری از آنها ارائه می دهیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال کره ای وظیفه بعد از مدرسه یک سریال علمی تخیلی هیجان انگیز است که در سال 2023 اتفاق می افتد. این سریال جذاب توسط سئونگ یانگ ایل کارگردانی شده است. سریال کره ای بعد از مدرسه با داستان جذاب و بازیگران قوی خود از زمان انتشار توانسته است بینندگان زیادی را به خود جذب کند. پیشنهاد می کنیم تماشای این سریال زیبای کره ای را متوقف نکنید.

داستان سریال کره ای تکالیف بعد از مدرسه.

دانش آموزان سال سوم دبیرستان باید برای امتحانات ورودی خود سخت مطالعه کنند. اما ناگهان متوجه می شوند که باید با موجودات بیگانه عجیبی که در آسمان ظاهر می شوند مبارزه کنند. موجودات بیگانه عجیب و غریب در آسمان زمین ظاهر می شوند و تلفات زیادی به بار می آورند. به منظور افزایش قدرت نظامی در کره، دولت اعلام می کند که تمام دانشگاه ها و دبیرستان ها به صورت نیروهای ذخیره سازماندهی خواهند شد.

در این میان دانش‌آموزان دبیرستانی از وضعیتی که با آن روبرو هستند سردرگم شده‌اند. آنها برای امتحانات ورودی دانشگاه خود به سختی مطالعه کردند، اما امسال شرکت نمی کنند. در عوض، آنها به نیروهای ذخیره ارتش منصوب می شوند. رهبر گروه لی چون هو و گروهبان کیم وون بین برای آموزش به دانش آموزان به دبیرستان می آیند. لی چون هو نسبت به شاگردانش سختگیر است، اما به آنها اهمیت زیادی می دهد.

پارک یون یانگ یک معلم مدرسه است که امنیت دانش آموزان را در اولویت قرار می دهد. در حین تماشای سریال Task After School لحظات هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد.

زمان انتقال سریال وظیفه بعد از مدرسه

اولین بار در 31 مارس 2023 در TVING پخش شد. همچنین برای پخش در Viki و Viu در دسترس است. سریال کره ای After School Duty به دو قسمت تقسیم شد: قسمت اول در 31 مارس 2023 پخش شد و قسمت دوم در 21 آوریل 2023 پخش شد. سریال بعد از مدرسه هر جمعه ساعت 16:00 از تلویزیون پخش می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

بازیگران سری تکالیف بعد از مدرسه

با معرفی بازیگران اصلی سریال کره ای بعد از مدرسه همراه ما باشید.

آهنگ مرد ماهماه خوانده دقیقه) بازیگر وانگ تایمان

زمان پخش سریال وظیفه بعد از مدرسه

مون سانگ مین بازیگر 23 ساله سریال کره ای After School Duty است. او در حال حاضر دانشجوی دانشگاه سونگ کیون کوان در رشته بازیگری و هنر است. به عنوان یک مدل، او اولین بازیگری خود را در سال 2019 در مجموعه وب “4 دلیل برای اینکه از کریسمس متنفرم” انجام داد.

سانگ مین مون برای راز (2021)، بعد از مدرسه (2023) و شاهزاده پری دریایی (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

شین هیون سو (شین هیون سو) بازیگر نقش چا سو یون در سریال وظیفه بعد از مدرسه

درام کره ای بازیگران زن بعد از مدرسه

شین هیون سو بازیگر کره ای است که قبل از بازی در سریال های “به یاد داشته باشید – پسر جنگی” (2015) و “Thumping Spike” (2016) حرفه بازیگری خود را از طریق موسیقی آغاز کرد. شین هیون سو یکی از نقش های اصلی سریال تکالیف بعد از مدرسه را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: عاشقانه کالج فیلم کره ای | فیلم های مدرسه کره ای

چو مون هی (چوی مون هی) بازیگر نقش لی نارا در مجموعه تلویزیونی وظیفه بعد از مدرسه

بازیگران سریال کره ای After School Duty

چوی مون یکی از بازیگران زن سریال کره ای After School Duty، عضو گروه دخترانه کره ای “BONUSBaby” و عضو سابق MyB است. در سال 2014، چوی در یازدهمین آزمون JYP Entertainment (مدل و رقص) مقام اول را کسب کرد.

چوی در سریال Got7 “Stop, Stop it” و SM Station “Lemonade Love” ام وی ایفای نقش کرد. او همچنین در MIXNINE شرکت کرد. چوی مون هی بیشتر برای کارهای بعد از مدرسه (2023) و در فاصله، بهار سبز است (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانخانه رمانتیک بررسی و معرفی سریال عاشقانه مهمانخانه کره ای.

کیم سوگئوم (کیم سو گیوم) در نقش کمیلها

سریال کره ای بعد از وظیفه مدرسه.

Kim So Geum بازیگر سریال Duty After School و مدل کره ای زیر نظر GOLDMEDALIST. او در موسسه هنر سئول تحصیل می کند و در رشته بازیگری تحصیل می کند. کیم سو گئوم برای قهرمانان ضعیف کلاس 1 (2022)، در فاصله، بهار سبز است (2021) و پس از مدرسه (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پیشنهاد کسب و کار

کوون یون بین (kwon eun bin) نقش یون بورا را بازی می کند

بازیگران سریال وظیفه بعد از مدرسه

Kwon Eun Bin خواننده و بازیگر کمپانی Cube Entertainment است. او به عنوان یکی از اعضای گروه دختران کره جنوبی CLC در فوریه 2016 با انتشار سومین EP Refresh خود شروع به کار کرد. او اولین بازیگری خود را در سال 2018 به عنوان نقش مکمل در سریال پدر بد MBC انجام داد. او به عنوان یکی از بازیگران درام کره ای بعد از مدرسه به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: سریال مشابه سریال کره ای بهترین پسران گل

کیم مینچول (کیم مینچول) از بازیگران سرویس بعد از مدرسه در نقش دو سو چئو

سریال وظیفه بعد از مدرسه

کیم مین چول یک هنرپیشه اهل کره جنوبی از بلواسوم انترتینمنت است. او اولین بازیگری خود را در فیلم «برادران آسمانی» در سال 2018 انجام داد. از آن زمان، او در درام‌های تلویزیونی و سینمایی، از جمله «به نرمی ذوب من» (2019) و «مجرد و آماده برای معاشرت» (2020) ظاهر شد. در حال حاضر تحت Blossom Entertainment است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال لی مین هو

لی یون (لی یون) بازیگر نقش Noae Seol در سریال Duty After School

سری تکالیف کره ای بعد از مدرسه / سری تکالیف بعد از مدرسه

لی یون متولد 27 فوریه 1995 بازیگر کره جنوبی و عضو گروه جهانی اکو است. او پس از اولین بازی در فیلم کوتاه «چگونه زیر آب نفس بکشیم» (2017)، در دو اثر از کارگردان مشهور پارک جونگ بام بازی کرد. با این حال، با نقش اصلی او در درام عجیب هان جی «مرا به خانه ببر» (2020) بود که برای اولین بار مورد توجه قرار گرفت.

او بازیگری است که برای کشتن بوکسون (2023)، Be-seu-teu-sel-leo (2010) و قهرمان ضعیف کلاس 1 (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پنت هاوس جانگ در زندگی و نقش آنها

آخرین کلمه؛ سریال کره ای بعد از وظیفه مدرسه.

در این مقاله سری تکالیف کره ای بعد از مدرسه را معرفی می کنیم. بیوگرافی مختصری از بازیگران سریال After School را آورده ایم. نظر شما در مورد این سریال چیست؟ نظرات خود را در مورد سریال کره ای بعد از مدرسه با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.