پیام عاشقانه تولد یک بازیگر ۱۹ ساله به نامزدش!

پیام تبریک میلی بابی براون به نامزدش جیک بون جووی

میلی بابی براون، بازیگر 19 ساله بریتانیایی، پیامی محبت آمیز به اشتراک گذاشته است تا تولد 21 سالگی را به نامزدش جیک بون جووی تبریک بگوید!

میلی بابی براون بازیگر 19 ساله مشهور صبح امروز تولد 21 سالگی جیک بون جووی را یک ماه پس از خبر نامزدی او در شبکه های اجتماعی تبریک گفت.

میلی بابی براون به مناسبت تولد 21 سالگی نامزدش جیک بون جووی در 7 می، پیامی محبت آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

مایلی که با بازی در سریال پرطرفدار «چیزهای عجیب» به شهرت رسید، در توضیح این عکس ها نوشت: این جملات رابطه ما را خلاصه می کند.

او با اضافه کردن یک ایموجی قلبی نوشت: “ما فوق العاده خوشحالیم.” من هرگز دست تو را رها نمی کنم. تولدت مبارک نامزدم. دوستت دارم.”

انتقاد از زوج جوان برای نامزدی در سنین پایین!

میلی بابی براون و جیک بون جووی نامزدی خود را در 11 آوریل 2023 در اینستاگرام اعلام کردند. برای اعلام این خبر، میلی بابی براون عکسی از خود منتشر کرد که در دست چپ خود یک حلقه الماس به دست دارد.

در این عکس ها جیک بون جووی در حالی که همسر آینده اش را در آغوش گرفته دیده می شود.

مایلی این عکس های سیاه و سفید را با آهنگی عاشقانه از تیلور سویفت به اشتراک گذاشت.

او در توضیح این عکس ها نوشت: من الان سه تابستونه که عاشقت شدم عزیزم من همه تابستون های بعدیتو هم میخوام.

با انتشار خبر نامزدی این زوج با انتقادات شدیدی مواجه شدند. کاربران اینترنت معتقدند که برای ازدواج خیلی جوان هستند. با این حال، پدر جیک، جان بون جووی، رهبر گروه آمریکایی بون جووی، از پسرش و میلی بابی براون دفاع کرده است.

این خواننده روز سه شنبه در جریان حضور در برنامه اندی کوهن به دفاع از این زوج جوان پرداخت و گفت:

“نمی دانم سن مهم است یا نه. توصیه من این است: اگر شریک مناسبی پیدا کرده اید و با هم رشد کرده و رشد می کنید.” من فکر می کنم همه بچه های من افرادی را پیدا کرده اند که فکر می کنند می توانند با آنها رشد کنند و خانواده ما همه آنها را دوست دارد. “

پیام تبریک تولد عاشقانه بازیگر 19 ساله به نامزدش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.