سریع ترین دستگاه تلفن همراه ۶G داده ها را ۲۰ برابر سریعتر از ۵G انتقال می دهد – Tekrato

e6b4e7588ffb45808002b714b8f78569 750

مقاله سریعترین دستگاه موبایل 6G اطلاعات را 20 برابر سریعتر از 5G انتقال می دهد – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

گروهی از شرکت‌های مخابراتی ژاپنی سریع‌ترین دستگاه 6G را تولید کرده‌اند که می‌تواند اطلاعات را با سرعتی بیش از 20 برابر سریع‌تر از نسل قبلی 5G انتقال دهد.مهندسی جالب گزارش داد که این دستگاه توانایی انتقال اطلاعات با سرعت گیگابایت بر ثانیه در فاصله 100 متری را دارد. چهار شرکت مشهور ژاپنی از جمله DOCOMO، NTT، NEC و Fujitsu کنسرسیومی را برای توسعه این فناوری تشکیل داده اند. این شرکت ها از سال 2021 با پیش بینی ورود 6G، در حال تحقیق و توسعه این دستگاه های زیرتراهرتز بوده اند.


بیشتر بخوانید:

  • هک شبکه به دلیل دو نقص فنی بود
  • انجمن تجارت الکترونیک: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از اسنپ و تپسی غیرقانونی است

سریعترین دستگاه تلفن همراه 6G دارای قدرت انتقال داده در گیگابایت است

به گفته این شرکت ها، این گجت در انتقال اطلاعات در باندهای 100 و 300 گیگاهرتز تا فاصله 100 متری به سرعتی بالغ بر 100 گیگابیت بر ثانیه دست یافته است.

تفاوت اصلی بین فناوری های 5G و 6G در فرکانس هایی است که آنها استفاده می کنند. در حالی که 6G در باندهای زیر 6 گیگاهرتز فعال است و به باندهای حدود 40 گیگاهرتز می رسد (معروف به باندهای میلی متری)، فرکانس های بالاتری که به عنوان باندهای زیرتراهرتز شناخته می شوند، احتمالاً در فناوری 6G استفاده می شوند. این باندهای فرکانس بالاتر به دستگاه های بی سیم مختلفی نیاز دارند که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه هستند.

بیشتر بخوانید:

  • کد عیب یابی گوشی شیائومی
  • حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی های شیائومی
  • افزایش سرعت گوشی های اندروید و آیفون [+ آموزش حل مشکل کند شدن گوشی]

مقاله سریعترین دستگاه موبایل 6G اطلاعات را 20 برابر سریعتر از 5G انتقال می دهد – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.