سه گزینه اروپایی برای سرمربیگری پرسپولیس

سه گزینه اروپایی برای سرمربیگری پرسپولیس

هدف امروز: باشگاه پرسپولیس در حال بررسی سه گزینه اروپایی برای سرمربیگری خود است، صحبتی از اسمار ویرا نیز نشده است. اسمار حتی گزینه هایی که از سوی عوامل برای پست مهاجم به او ارائه شده را رد کرده و اعلام کرده که این موضوع باشگاهی است. در حالی که استقلالی ها به مربی خود جواد لالیگای لقب داده اند، یک مربی سرشناس اسپانیایی به عنوان گزینه اول پرسپولیس برای هدایت سرخ پوشان انتخاب شده است.

پس از فسخ قرارداد یحیی گل محمدی، پرسپولیسی ها اعلام کرده بودند که برانکو ایوانکوویچ گزینه اول و اصلی برای مدیریت پرسپولیس است اما با توجه به حضور برانکو در جام ملت های آسیا مشخص بود که جلب رضایت او بسیار سخت است. در حالی که حسن نیت نشان داد، جریمه به تعویق افتاد. مالیات آنها نیز پرداخت شد اما برونکو برای دومین بار پیشنهاد مدیران این باشگاه را رد کرد. پرسپولیسی ها پس از اعلام رد حضور برونکو، اعلام کردند که در مرحله دوم برنامه انتخاب سرمربی، 10 گزینه با سابقه و مراحل انتخاب مربی خارجی را بررسی می کنند. حالا پیگیری ها نشان می دهد خاویر پریرا، سرمربی سرشناس اسپانیایی که در روزهای اخیر نامش در پرسپولیس به گوش می رسید، گزینه اول روی نیمکت سرخ ها شده است. این مربی 57 ساله اسپانیایی فصل گذشته سرمربی شانگهای بندر چین بود و موفق شد با این تیم قهرمان سوپرلیگ چین شود. پریرا سابقه خوبی در زمینه تمرین دارد و به عنوان مربی و دستیار روی نیمکت تیم های بزرگی مانند لوانته، فولام، واتفورد، وایادولید، آلاوز و … کار کرده است. حال باید دید مذاکرات پرسپولیس با خاویر پریرا که حالا به گزینه اول او تبدیل شده، تا کجا پیش خواهد رفت.

پس از جلسه هیات مدیره پرسپولیس این گزینه ها نهایی شده و مذاکرات آغاز خواهد شد. تاکنون مذاکره جدی و قطعی با این مربیان صورت نگرفته است.

باشگاه پرسپولیس در حال بررسی 3 گزینه اروپایی برای سرمربیگری خود است، یک مربی فرانسوی و یک مربی پرتغالی از جمله گزینه هایی هستند که مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند تا در صورت عدم نتیجه گیری با برونکو، مذاکره با آنها را آغاز کنند. این مربیان و با عثمار ویرا نیز هیچ بحثی وجود نداشته است. اسمار حتی گزینه هایی که از سوی عوامل برای پست مهاجم به او ارائه شده را رد کرده و اعلام کرده که این موضوع باشگاهی است.

پست سه گزینه اروپایی سرمربی پرسپولیس برای اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.