سکس و صحنه های منشوری خط قرمز این هالیوود است!

امتناع جولیا رابرتس از بازی در صحنه های جنسی

در هالیوود، افراد مشهوری هستند که از بازی در صحنه های سکس خودداری می کنند. در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; کار در هالیوود ممکن است یک شغل رویایی به نظر برسد، اما بازیگران گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو می شوند که ما هرگز با آن مواجه نمی شویم و بازی در صحنه های سکس یکی از آنهاست.

اگرچه برخی از بازیگران حتی برخلاف میل خود حاضر به انجام این کار هستند، اما برخی از ستاره های هالیوود نیز به دلایلی از انجام این کار خودداری می کنند.

بلیک لایولی

بلیک لایولی یکی از بازیگرانی است که هرگز در صحنه های سکس ظاهر نمی شود، بیشتر به این دلیل که فکر می کند این صحنه ها خوشایند نیستند و وجود آنها در فیلم ضروری نیست.

وی گفت: همیشه با دیدن چنین صحنه هایی در فیلم ها عصبی می شوم به نظرم این صحنه ها برای من مناسب نیست.

سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر بازیگر نقش اول سریال Sex and the City به شدت با حضور صحنه های سکس در این فرنچایز مخالفت کرده است. حتی یکی از بندهای قرارداد او با این پروژه این بود که هیچ صحنه جنسی برای او وجود نداشته باشد.

به گفته پارکر، او بازیگرانی را که حاضر به بازی در صحنه های جنسی هستند قضاوت نمی کند، اما این یکی از خطوط قرمز اوست و خودش هرگز حاضر به بازی در چنین صحنه هایی نیست.

سارا جسیکا پارکر بازیگر اصلی سریال Sex and the City

مگان فاکس

مگان فاکس تصمیم گرفته است که دیگر در فیلم‌های درجه‌بندی R (فیلم‌های با درجه R حاوی تصاویر جنسی و برهنگی، زبان تند، خشونت شدید یا مداوم، مصرف مواد مخدر و غیره) بازی نکند و حتی پیشنهاد بازی در چندین نقش را داده است که موفقیت‌شان را رد کرد. به این دلیل.

به عنوان یک مادر 3 فرزند، برای او مهم است که از او در فیلم ها چه می بینند. وی گفت: این چیزهای خصوصی است که فرزندان هرگز نباید از مادر ببینند.

وی که بارها از او خواسته شده تا در چنین صحنه هایی بازی کند، گفت: زنان در فیلم های سینمایی مجبور به انجام کارهایی هستند که من نمی گذارم فرزندانم از آن مطلع شوند و ببینند.

مگان فاکس تصمیم گرفته است دیگر در فیلم های درجه R بازی نکند

پون باجالی

بپان باجعلی بازیگر نقش اصلی سریال “شما” یک درخواست برای بازی در فصل چهارم این سریال داشت: حذف صحنه های جنسی. و 2 دلیل برای آن وجود دارد.

اول اینکه او دوست ندارد به عنوان یک بازیگر نقش عاشقانه جا بیفتد. و مهمتر از آن، زیرا او به زندگی مشترک خود احترام می گذارد.

بجعلی در این باره گفت: برای من در هر رابطه عاطفی به خصوص در زندگی مشترک تعهد بسیار مهم است و اکنون به مرحله ای رسیده است که دیگر نمی خواهم در چنین صحنه هایی بازی کنم.

کایرا نایتلی

کیرا نایتلی پس از مادر شدن تصمیم گرفت دیگر در صحنه های جنسی بازی نکند.

او این تصمیم را به این دلیل گرفت که دیگر نمی خواست در چنین صحنه هایی در نگاه جنسی زنانه شرکت کند.

به گفته نایتلی، گاهی اوقات نیازی به چنین صحنه هایی در فیلم نیست، بلکه کارگردانان صرفاً به دنبال ایجاد علاقه برای مخاطب از این طریق هستند. به همین دلیل از بازی در صحنه های جنسی خودداری می کند.

ویلسون شورشی

بازیگر دیگری که اصول سختگیرانه ای در مورد صحنه های سکس دارد Rebel Wilson است. او همیشه در قراردادهایش اصرار دارد که در هیچ صحنه جنسی حضور نداشته باشد.

به همین دلیل در فیلم «گریمسبی» به جای ویلسون از یک اضافه برای ضبط این صحنه ها استفاده شد.

او پس از دیدن این صحنه ها نگفت: من چنین کاری نمی کنم، برایم مهم نیست دیگران چه فکری می کنند.

ماهرشالا علی

ماهرشالا علی در ابتدا قصد داشت پیشنهاد بازی در فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» را به دلیل صحنه های جنسی نقشش رد کند.

او به دلایل شخصی تمایلی به بازی در چنین صحنه هایی ندارد و تقریبا فرصت بازی در این فیلم ماندگار را از دست داد.

با این حال دیوید فینچر کارگردان فیلم برای او استثنا قائل شد و صحنه را به گونه ای تغییر داد که علی نقش خود را راحت تر بازی کرد.

ماهرشالا علی بازیگر بنجامین باتن

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز پس از مادر شدن، وسواس بیشتری برای ظاهرش در فیلم ها پیدا کرد. اگرچه او به طور کامل بازی در صحنه های جنسی را رها نکرده است، اما اگر بیش از حد بی احتیاطی باشد، از آنها می خواهد که آن را تعدیل کنند.

وی در این باره گفت: این کاری نیست که من واقعا انجام دهم، بنابراین اگر از من چنین کاری بخواهند، می گویم باید آن را تعدیل کنید. من به عنوان مادر 3 فرزند این احساس را دارم.

نوشتن صحنه های جنسی و منشوری خط قرمز این هالیوود است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.