سکوت کادار یک بیننده سفارشی را روانه قطر کرد!

کشدار اعزام تماشاگر سفارشی به قطر

هدف امروز: جام ملت های 2023 به پایان رسید و یکی از ناشناخته های این دوره از رقابت ها برای مردم کشورمان حضور تماشاگران بود. اگرچه هنوز هیچ ارگان رسمی درباره منطق اعزام تماشاگران به قطر اظهار نظر نکرده است، اما شایعات بیشتر از واقعیت های روی سکو، جنبه های عینی به نمایش گذاشته است. البته قطره آنطور که می گویند نرقصید و دوربین های تلویزیونی این کشور چه در جام جهانی و چه در جام ملت های آسیا فقط تصاویر معمولی و اکثرا مردانی را با لباس عربی نشان می دادند. موضوع اعزام تماشاگران ایرانی به قطر اولین بار توسط رسانه های آن سوی دنیا مطرح شد و بنا به ادعای خود یکی از کارمندان روابط عمومی فدراسیون فوتبال روز 13 بهمن ماه به ارسال عکس و اسناد فاش کرد. حداقل 200 تماشاگر با هزینه دولت برای تشویق تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا به قطر اعزام شدند. در سکوت تنها دو نفر به این موضوع واکنش نشان دادند: محمد مایلی کهن و نیلوفر اردلان. حاجی مایلی مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمان من کادر فنی فقط 4 نفر بود حتی دکتر هم نداشتیم و بعدا به تیم اضافه شد اما اینجا دیدید که فقط 25 نفر با لباس های یک تکه با تیم ملی به قطر رفتند، چند نفر لیدرها را به قطر بردند، تماشاگران آنقدر زیاد بودند که خود آقای تاج برای استقبال به فرودگاه رفتند. و سپس نیلوفر اردلان مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان و ملی پوش سابق از غیبت بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال بانوان ایران در قطر در جمع مهمانان و تماشاگران گلایه کرد. اردلان با انتشار مطلبی علت عدم حضور بانوان در قطر را در حالی جویا شد که پیش از این رسانه ها برخلاف روال قبلی نسبت به اعزام خبرنگاران و عکاسان زن به جام ملت های قطر اعتراض داشتند اما پاسخ قانع کننده ای به آنها داده نشد. دريافت كردن

این در حالی است که این مشکل در جام جهانی قطر هم وجود داشت و حرمت الله رفیعی، مدیرعامل انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در سکوت مسئولان، پس از گذشت 6 ماه از جام جهانی، از بدهی های فوتبالی خبر داد. فدراسیون از جام جهانی وی در بخشی از این گفت و گو با اشاره به مسافران شخصی سازی شده فدراسیون فوتبال گفت: در آن زمان فدراسیون شرط بندی می کرد که تعداد محدودی از آژانس ها سهمیه بلیت می دادند اما در ازای آن مسافران را خود ارائه می کرد. بر اساس این گزارش، «طبق قرارداد فدراسیون فوتبال با تورگردانان منتخب جام جهانی، آژانس های طرف قرارداد با ارائه خدمات پروازی (رفت و برگشت با ایران ایر)، حمل و نقل، غذا و اسکان 220 مسافر معرفی شده توسط این فدراسیون موافقت کرده بودند. ” حال این سوال وجود دارد که در کشوری که این مسابقات را برگزار می کند و عکس های خاصی از تماشاگران منتشر نمی کند، دلیل این هزینه برای افراد «خاص» چیست؟

The post سکوت طولانی شد و بیننده شخصی را به قطر فرستاد! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.