سیری هوشمندتر می شود. تجهیز دستیار صوتی اپل به هوش مصنوعی خود – بازیگرها

2 21

سیری هوشمندتر می شود. تجهیز دستیار صوتی اپل به هوش مصنوعی خود اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: Life with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سیری مبتنی بر هوش مصنوعی ویژگی دیگر iOS 18 احتمالا در است WWDC 2024 ارائه شده است. سیری در آینده نزدیک به یک دستیار مجازی هوشمند و بسیار مفید در محصولات اپل تبدیل خواهد شد.

حساب کاربری Tech_Reve اخیراً پستی را در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است که در آن اعلام کرده است اپل آن را هوشمندتر خواهد کرد. دستیار صوتی اپل شما از LLM (مدل زبان بزرگ) استفاده خواهید کرد. LLM در چت ربات مانند ChatGPT از یک مدل زبان با حجم عظیمی از داده استفاده می کند که به آن امکان می دهد طیف وسیعی از مکالمات را درک کند.

اپل امیدوار است ویژگی هایی را اضافه کند هوش مصنوعی iOS 18 برای فروش بیشتر گوشی آیفون 16 کمک.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • اپل هوش مصنوعی آیفون را سال آینده معرفی خواهد کرد
  • تکامل سیری در iOS 18 با هوش مصنوعی. اپل نیز وارد بازی شد
  • اپل روزانه میلیون ها دلار برای آموزش مدل های هوش مصنوعی خود هزینه می کند

سیری مبتنی بر هوش مصنوعی

که در داستان فوق توسط مارک گورمن از بلومبرگ منتشر شده است. گفتیم که اپل قصد دارد ویژگی های جدیدی را به iOS 18 اضافه کند. زیرا تغییرات سخت افزاری سری آینده. آیفون این بسیار کمتر از مدل های امسال است، اپل امیدوار است که این نرم افزار بتواند سری را به فروش برساند. آیفون 16 افزایش این مطابق با پستی است که توسط Tech_Reve منتشر شده است و این شرکت در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) در ژوئن آینده خواهد بود. سیری هوشمند جدید را اعلام خواهد کرد

سیری مبتنی بر هوش مصنوعی

احتمالا اپل قصد دارد سخت افزار بدون نوآوری و تکراری با استفاده از سیری مجهز به هوش مصنوعی در iOS 18 خود را کمی جذاب تر کنید. سیری هوشمند زبان طبیعی و الگوهای گفتار را بهتر درک می کند. اگر این دستیار صوتی اپل می تواند دستیار گوگل چالش یا نه هنوز مشخص نیست.

سیری از زمانی که برای اولین بار در سال 2011 با آیفون 4s معرفی شد برای بسیاری از کاربران ناامید کننده بوده است.

به گفته گورمن، اپل علاوه بر سیری می تواند برنامه هایی مانند Pages، Keynote و Apple Music را با کمک هوش مصنوعی تقویت کند. برای این کار باید چیپست A18 Pro را تقویت کرده و هر چهار مدل آیفون در سال 2024 را به چیپست A18 Pro مجهز کند.

آیا اپل سیری مجهز به هوش مصنوعی را در مدل های قدیمی آیفون ارائه خواهد کرد؟

در اینجا وضعیت برای اپل کمی سخت می شود، زیرا افزودن ویژگی های جدید هوش مصنوعی فقط برای آیفون 16 و بالاتر و در حالت روی دستگاه امکان پذیر است. همین موضوع باعث عصبانیت بسیاری از کاربران آیفون می شود که نمی توانند دستگاه خود را به روز کنند.

شاید اپل باید شرایطی را فراهم کند تا برخی از این عملکردهای هوش مصنوعی در خارج از دستگاه پردازش شوند. احتمالا پس از عرضه آیفون 16 در سال 2024، چند ماه صبر کرده و به تدریج این ویژگی را در آیفون 15 پرو و مدل های قدیمی Pro را ارائه دهید. این کاری است که گوگل با گوشی ها انجام داد پیکسل خودش این کار را کرد.

اپل با آپدیت اصلی iOS 18 و استفاده از سیری مبتنی بر هوش مصنوعی کمک زیادی به فروش آیفون 16 خواهد کرد.

با توجه به تاثیر روزافزون هوش مصنوعی بر زندگی مردم، آیا از این قابلیت اپل استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

بیشتر بخوانید:

  • اسنپدراگون 8 نسل 3 مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شد. خطری جدی برای اپل
  • اپل در حال توسعه مدل های هوش مصنوعی برای آیفون و آیپد است
  • اپل در حال ایجاد ربات چت مصنوعی با هوش مصنوعی اپل GPT است

منبع: phonearena

سیری هوشمندتر می شود. تجهیز دستیار صوتی اپل به هوش مصنوعی خود اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: Life with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.