سیستم تشخیص چهره متالنز از سنسور ISOCELL سامسونگ – Tecrato استفاده می کند

سیستم تشخیص چهره متالنز از سنسور ISOCELL سامسونگ – Tecrato استفاده می کند

مقاله سیستم تشخیص چهره متالنز با استفاده از سنسور ISOCELL سامسونگ اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سنسور جدیدی که توسط سامسونگ برای اسکن و نقشه برداری سه بعدی صورت ساخته شده است سیستم تشخیص چهره متالنز قبلا استفاده شده.

دو ماه پیش، سامسونگ دو سنسور جدید ISOCELL را معرفی کرد: ISOCELL Vizion 63D و ISOCELL Vizion 931. یکی از این سنسورها اکنون در مکانیزم جدید انقلابی باز کردن قفل چهره سه بعدی توسعه یافته توسط Metalens استفاده می شود. این نشان دهنده برتری سنسور جدید نقشه برداری عمق سه بعدی سامسونگ است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • حلقه هوشمند اپل به زودی معرفی می شود; محصولی که با گلکسی رینگ رقابت می کند!
  • سامسونگ احتمالا برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون 8 را تولید خواهد کرد
  • ARM و سامسونگ برای تولید تراشه 2 نانومتری GAA همکاری می کنند
  • اولین گوشی تاشو نوبیا به نام Flip 5G در کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی خواهد شد.

سیستم تشخیص چهره متالنز

Metalens یک شرکت اپتیک است که از آزمایشگاه هاروارد جدا شده و توسط شرکت هایی مانند اینتل و SDK حمایت می شود.

Metalens، یک شرکت طراحی و توسعه سیستم‌های نوری برای لوازم الکترونیکی مصرفی، خودرو و برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا، اولین سیستم بیومتریک سه بعدی صورت خود را با نام Polar ID معرفی کرده است. این سیستم از حسگر ISOCELL Vizion 931 سامسونگ به عنوان موتور سبک وزن برای سیستم تصویربرداری طبقه بندی قطبی انقلابی خود استفاده می کند. Metalens راه حل های سنجش و تصویربرداری تولید می کند که در حال حاضر در چندین گوشی هوشمند استفاده می شود. اکنون، این شرکت سیستم اسکن، تشخیص و باز کردن قفل سه بعدی کامل خود را توسعه داده است که می تواند در دستگاه های مختلف از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده شود.

سیستم تشخیص چهره متالنز از سنسور ISOCELL سامسونگ – Tecrato استفاده می کند
استفاده از سنسور ISOCELL سامسونگ در سیستم تشخیص چهره متالنز

این شرکت اپتیک ادعا می کند که Polar ID “تنها سیستم تصویربرداری مصرف کننده در جهان است که می تواند حالت قطبش کامل نور را تشخیص دهد.” این بدان معناست که می‌تواند با یک تصویر کار کند، در حالی که سایر سیستم‌های بازگشایی چهره سه بعدی برای کار به چندین تصویر نیاز دارند. این سیستم جدید کل فرآیند را سریعتر و دقیق تر می کند. این شرکت ادعا می کند که Polar ID تا 50 درصد مقرون به صرفه تر و کوچکتر از سیستم های تشخیص چهره سنتی است.

متالنز گفت که همکاری با سامسونگ برای حسگر ISOCELL Vizion 931 و قابلیت تولید انبوه، امکان پذیرش سریع‌تر سیستم بیومتریک Polar ID را در تلفن‌های هوشمند فراهم می‌کند. تشخیص چهره سه بعدی و بیومتریک در طیف مادون قرمز نزدیک با بهره وری کوانتومی پیشرو در صنعت و فناوری پیشرفته شاتر جهانی ارائه می دهد.

سیستم Polar ID در نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون اسپانیا به نمایش گذاشته خواهد شد. بازدیدکنندگان MWC می‌توانند امنیت، سرعت و مقرون به صرفه بودن Polar ID را در طراحی مرجع تلفن هوشمند مجهز به پردازنده نسل سوم Snapdragon 8 تجربه کنند. بر اساس گزارش ها، چندین برند گوشی هوشمند در حال ارزیابی Polar ID هستند و کیت های ارزیابی اضافی در سه ماهه دوم سال جاری در دسترس خواهند بود. می توان انتظار داشت که در نیمه دوم سال جاری یا آینده شاهد استفاده از آن در گوشی های هوشمند باشیم. این سیستم جدید را می توان بر روی گوشی های هوشمند، دستگاه های AR/VR/MR، تبلت ها، لپ تاپ ها و غیره استفاده کرد.

سی وای لی، معاون تیم فروش و بازاریابی حسگر در سامسونگ الکترونیکس گفت: همکاری ما با Metalens فقط در مورد ترکیب فناوری ها نیست. این یک پیشرفت بزرگ در قابلیت‌های تصویربرداری بیومتریک است که راه‌حل‌های بازگشایی چهره ایمن‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر را در مقیاس جهانی در دسترس قرار می‌دهد. ما می خواهیم با Metalens شریک شویم، شرکتی که تعهد ما را برای ارائه راه حل های رویایی به بازار دارد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی سال 2023 در کنگره جهانی موبایل (GLOMO) به آیفون 14 پرو رسید.
  • روش به روز رسانی نرم افزار در گوشی های سامسونگ در حال تغییر است
  • گلکسی زد فولد 6 احتمالاً باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ است
  • شیائومی 14 اولترا معرفی شد. خط بادامی و نماد چشم برای سامسونگ و اپل

نظر شما در مورد استفاده از سنسور ISOCELL سامسونگ در سیستم تشخیص چهره متالنز چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مقاله سیستم تشخیص چهره متالنز با استفاده از سنسور ISOCELL سامسونگ اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.