سینما/ عصبانیت و گریه مهران غفوریان برای پدرش در روز پدر در برنامه زنده تلویزیونی – شبونی ⭐️

سینما/ عصبانیت و گریه مهران غفوریان برای پدرش در روز پدر در برنامه زنده تلویزیونی – شبونی ⭐️

گریه و گریه مهران غفوریان برای پدرش در روز پدر در برنامه زنده تلویزیونی اشک همه کسانی را که پدرانشان فوت کردند، درآورد.

اشک های مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر سرشناس کشورمان شب گذشته به مناسبت روز پدر در تلویزیون حاضر شد و با مجری برنامه گفت و گو کرد.

در پایان مجری برنامه از او خواست چند جمله ای با پدرش جلوی دوربین صحبت کند و مهران غفوریان با صحبتش احساساتی شد و شروع به گریه کرد، در سال 1392 پدرش را از دست داد.

مهران غفوریان رو به پدرش کرد و به او گفت که می دانی بعد از رفتنت خیلی زجر کشیدم و دوستان و خانواده ام به خوبی می دانند و سپس روز پدر را به او تبریک گفتند.

همچنین ببینید:

دانلود برنامه کامل مهمانی (مهران غفوریان) و نوزاد و پشه و روح

فیلم کامل یک اتفاق ساده با حضور سحر قریشی و مهران غفوریان

مهران غفوریان یکی از هنرمندان سرشناس کشورمان است که پس از کاهش وزن بسیار کمیاب شد و علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی نیز فعالیت دارد.سریال زیر آسمان یکی از مهمترین کارهایی بود که او انجام داد. کارگردان دهه 70 مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در سال 1373 با سومین مجموعه لبخند وارد دنیای بازیگری شد.

نوشته مهران غفوریان برای پدرش در روز پدر در برنامه زنده تلویزیونی برای اولین بار در بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.