شرط بزرگ اسمار و شکست دراماتیک قرمزها

جمشیدزاده

طاهر جمشیدزاده

هدف امروز: ابتدایی ترین احساساتی که یک فرد تجربه می کند، هم انگیزه هایی مانند گرسنگی و میل به غذا و هم احساساتی مانند شادی و خشم را شامل می شود و انگیزه ها ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. احساسات، مانند انگیزه های اساسی، می توانند و ممکن است به خوبی رفتار را فعال و هدایت کنند. همراه با رفتارهای انگیزشی، به عنوان مثال، اشتیاق هواداران به تیم فوتبال مورد علاقه خود، نه تنها یک انگیزه قدرتمند است، بلکه منبع بالقوه شادی است. عاطفه موقعیتی پیچیده در پاسخ به تجربیات هیجانی است که در ورزش محبوب فوتبال به بالاترین حد خود می رسد و امروزه فوتبال با حدود 5 میلیارد فالوور و طرفدار پرطرفدارترین ورزش جهان است و به همین دلیل وقتی 40 میلیون نفر هواداران در سرما و گرما از تیم قرمز پایتخت حمایت کنند، حق دارند از باخت چشمگیر تیمشان برای دومین بار قبل از تعطیلات عید در اسفند 1402 و بعد از جشن میانی ناراحت و اندوهگین شوند. بهار 1403 و به دلیل استراتژی اشتباه و برعکس سرمربی تیمش باید نگران و ناراحت باشد چرا که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اگر اختیارات کامل به او داده است چرا به گفته برخی روزنامه ها و چند هوادار به برخی از بازیکنان تیم آرنج می زنند و مربیگری می کنند؟

همه ما هر از چند گاهی دچار استرس روحی می شویم، دانش آموزان ممکن است وقتی رابطه شان با هم اتاقی شان به هم می خورد یا وقتی مجبور به انتخاب رشته تحصیلی می شوند یا در ایام امتحانات، تیم فوتبال پرسپولیس هم در امام خمینی(ره) بازی می کرد دچار استرس روحی می شوند. ورزشگاه؛ جمعه شب در شهر اراک برای دومین بار پس از سرمربیگری اسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم که پس از کش و قوس های فراوان پس از جدایی یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم محبوب پایتخت انتخاب شد. شهر اراک اولین توقف در لیگ بیست و سوم، نتیجه را به آرالکویس داد. او با شوت از راه دور مهاجمش و عدم موقعیت یابی مناسب، این بار در غیاب بیرانوند و در حضور رفیعی دروازه بان جوانش، به بیرانوند واگذار کرده بود. گلر که در هفته های اخیر در غیاب بیرانوند بسیار خوب کار کرد و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز دروازه اش را بسته نگه داشت، هرچند دو بر صفر و چهار بر دو همتای اراکی خود را شکست داد. ; اما در نهایت ضربات پنالتی جبار و تلفات پنالتی توسط اسماعیلی فر و امیری نتیجه را به آلومینیوم اراک داد و او این فشار روحی ناخواسته را برای خود و هواداران پرشمارش متحمل شد. جامعه بشری امروزی که دستخوش تغییرات سریعی است علاوه بر ورزشکاران بر افراد زیادی نیز فشار وارد می کند.

مشکلات آلودگی هوا، آلودگی صوتی، بسته شدن جاده ها، جرم و جنایت، کار و فعالیت طاقت فرسا و استرس در تمرینات ورزشی در زندگی روزمره روز به روز افزایش می یابد، علاوه بر آن باید با حوادث استرس زا مانند فوت والدین یا بلایای طبیعی مقابله کنیم. ; . استرس روانی می تواند باعث ایجاد احساسات ناخوشایند مانند اضطراب یا افسردگی و همچنین بیماری های جسمی عمده و جزئی شود. در عین حال، افراد واکنش‌های متفاوتی نسبت به رویدادهای استرس‌زا نشان می‌دهند و ورزشکاران و فوتبالیست‌ها در اثر باخت‌های ناگهانی دچار فشار مضاعف می‌شوند، یعنی وقتی با یک رویداد استرس‌زا مواجه می‌شوند، برخی افراد دچار اختلالات روانی یا جسمی جدی می‌شوند، در حالی که برخی دیگر چنین نمی‌شوند. آنها نه تنها از همان اتفاق دچار هیچ گونه اختلالی نمی شوند، بلکه چنین رویدادی را فرصتی مطلوب برای چالش و تلاشی جدید می دانند. پرسپولیس در دیدارهای باقی مانده لیگ بیست و سوم باید بتواند فرصت از دست رفته را پس بگیرد و از همتای آبی سنتی خود پیشی بگیرد.

امروزه همه از فشار روانی یا استرس صحبت می کنند. رسانه ها رفتارهای غیرعادی و بیماری های غیرعادی را در نتیجه فشار روانی یا فروپاشی روانی ناشی از استرس معرفی می کنند. به عنوان مثال، زمانی که فردی دست به خودکشی می‌زند، گفته می‌شود که تحت فشارهای زندگی قرار گرفته است.

دانش‌آموزان در مدرسه و دانشگاه در مورد میزان فشار روانی با یکدیگر صحبت می‌کنند و صحبت در مورد فشار مرا خرد می‌کند. بین مردم رواج دارد و هواداران استقلال مدام برای هواداران تیم رقیب خود پرسپولیس می خوانند. که باز هم مقابل آلومینیوم شکست خوردی در حالی که قبل از تعطیلات عید در کرمان با 2 گل به مس رفسنجان باختند و از مسابقات حذفی جام حذفی کنار رفتند، با این همه فشار روانی چیست؟

به طور کلی وقتی از فشار روانی یا استرس صحبت می کنیم، فرد با اتفاقی مواجه می شود که آن را برای سلامت جسمی یا روحی خود خطرناک می داند. این رویدادها را عموماً رویدادهای استرس زا یا استرس زا می نامند و واکنش افراد به آنها را پاسخ های استرس زا می نامند. رویدادهایی وجود دارد که اکثر مردم آن را استرس زا می دانند. وقتی می توانید از فشار روانی دور شوید یا به آن حمله کنید. این واکنش تطبیقی ​​است. اما وقتی فشار روانی مداوم و غیرقابل کنترل باشد، این واکنش ممکن است ناسازگار شود، فشار روانی به طور مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت تأثیر می گذارد. رویدادهای بی شماری وجود دارد که باعث تنش می شود. برخی از آنها تغییرات عمده ای هستند که همزمان بر بسیاری از افراد تأثیر می گذارد، مانند جنگ، ضرر بزرگ در یک مسابقه فوتبال، حوادث هسته ای و زلزله، گروه دیگری از عوامل استرس زا تغییرات عمده زندگی هستند. برخی از افراد نیز با مشکلات روزمره مانند ترک خانه، تغییر شغل، ازدواج، از دست دادن دوست و بیماری های جدی مانند سرطان، گم شدن کیف، گیر افتادن در ترافیک، مشاجره با دانش آموز مواجه می شوند. تغییر بی مورد مربی یک تیم فوتبال وقتی با نتیجه خاصی جلو می رود و باعث عقب نشینی بازیکنان و تضعیف جناح های تیم می شود مانند بازی جمعه شب قرمزها و آلومینیوم اراک تا دقیقه 70 بازی پرسپولیس، فوتبالی مالکیتی و رو به جلو است و با فشار قاطع مقابل آلومینیوم، سطح بالایی از خود نشان داد و 2-0 حریف خود را پیش انداخت که ناگهان اسمار شروع به تغییر تاکتیک عجیب و خارج کردن توپ کرد. نیروهای هجومی پرسپولیس، آرونوف، ترابی، عبدالکریم حسن و علی نعمتی، فرشاد و سینا اسدبیگی به یکباره نیروهای پرسپولیس را در مسیری سینوسی و نزولی قرار دادند و با این تغییر استراتژی شاید می خواستند هجومی خود را حفظ کنند. قدرت برای بازی دشوارشان مقابل سپاهان خان معروف به کلاسیک فوتبال ایران که در نوع خود در فوتبال ایران بی سابقه بود.

در این میان مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک که منتظر فرصت بود با به خدمت گرفتن بازیکنان تیزبین و پیشرفته ای چون شروین آقابزور و نقی زاده بر ضعف تاکتیکی تیمش غلبه کرد و توانست بازی را 2 بر یک به سود خود به پایان برساند. با گل لیموچی در دقیقه 84 بازی با گل شروین آقا بزرگ و در وقت اضافه اول به تساوی 2 بر 2 رسید اما این پرسپولیس بود که با یک ضربه چالش برانگیز بازی را 3-2 به سود پارسیان تغییر داد. . توسط سینا اسدبیگی و سپس عیسی آل کثیر مهاجم این تیم برای دومین بار در دقیقه 109 و وقت های اضافه نیمه دوم بازی را 4-2 کرد و در ادامه شروین آقابزور با یک کرنر نتیجه را 4-3 کرد. که هم تیمی هایش به دلیل موقعیت نگرفتن مدافعان پرسپولیس او را به زمین فرستادند و در دقیقه 122 و در وقت های اضافه نیمه دوم نقی زاده مهاجم آلومینیوم بازی را 4-4 کرد. تا اینکه بازی به ضربات پنالتی و پنالتی جبار رسید و ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری خراب شد، این آلومینیوم اراک بود که در شرط بندی بزرگ عثمر سونات برای دومین بار برای هواداران خود به پیروزی رسید.

The post شرط بزرگ عثمر و باخت دراماتیک قرمزها اولین بار در روزنامه آرمان مزور پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.