شروین حاجی پور کجاست از ایران مهاجرت کرده؟ – بعد از ظهر ⭐️

شروین حاجی پور کجاست از ایران مهاجرت کرده؟  – بعد از ظهر ⭐️

این روزها شروین حاجی پور خواننده جوان برنده جایزه سوشال گرمی 2023 برای مسائل سیاسی مورد توجه بسیاری از رسانه های جهان قرار گرفته است که البته این جایزه نه به خاطر کیفیت کارش بلکه به خاطر بازتاب این آهنگ بوده است. در فضا مجازی بود.

شروین حاجی پور کجاست؟

برخی فکر می کنند شروین حاجی پور ایران را ترک کرده است، اما این خبر صحت ندارد و این خواننده در ایران حضور دارد، اهل بابلسر است و با نمایش نیو ایج به شهرت رسید.

او با آهنگ «برای» جنجال زیادی به پا کرد و مورد استقبال رسانه ها قرار گرفت و این آهنگ را طوری پخش کردند که مورد توجه ایرانیان خارج از کشور قرار گرفت و حتی به گوش شخصیت های سیاسی اروپایی رسید.

شروین حاجی پور کجاست از ایران مهاجرت کرده؟

شروین حاجی آقاپور ملقب به شروین حاجی پور، خواننده و ترانه سرا و «شرکت کننده عصر جدید» در 20 فروردین 1376 در هادیشهر بابلسر استان مازندران به دنیا آمد. او در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر به نام کمند دارد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل/ واکنش عجیب شروین حاجی پور به جوایز گرمی 2023

شروین از سال 1363 در سن هشت سالگی وارد دوره های موسیقی ویولن شد و پس از گذراندن چندین کلاس موسیقی تصمیم گرفت گامی جدی در عرصه موسیقی بردارد. او اولین دلیل و انگیزه توسعه علاقه خود به موسیقی را حضور در کنسرت موسیقی محلی در بابل می داند و پس از آن بدون گذراندن دوره آموزشی شروع به یادگیری پیانو و گیتار کرد.

نوشته شروین حاجی پور کجاست از ایران مهاجرت کرد؟ اولین بار در شب ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.