شرکت خودروسازی هواوی در راه رسیدن به ۴۰ میلیارد دلار است. توافق هواوی با غول خودروسازی چینی – بازیگرها

خودرویی هواوی به بازار نزدی به 40 میلیارد دلار می‌رسد 1

محتوای شرکت خودروسازی هواوی در مسیر رسیدن به 40 میلیارد است. قرارداد هوآوی با غول خودروسازی چینی اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ظاهرا شرکت خودروسازی هواوی در راه است و به ارزش بازار 40 میلیارد دلاری نرسیده است. این ارزش بازار حاصل معامله پرسود این غول فناوری است.

هواوی که مدتی پیش از ورود مستقیم خود به بازار خودروهای برقی خبر داده بود، اکنون در تلاش است تا بخشی از سهام خود را بفروشد. شرکت هایی مانند چانگان خودرو در صورت تبدیل شدن به سهامدار این شرکت می توانند نقش مهمی در رشد سهام داشته باشند. از شرکت خودروسازی هواوی بر این اساس ارزش شرکت خودروسازی جدید هواوی به احتمال زیاد به 35 میلیارد دلار خواهد رسید و در صورت تحقق این امر امکان افزایش بیش از پیش سهم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: خودروی برقی شیائومی مودنا با امکانات پیشرفته به زودی شروع به کار می کند

شرکت خودروسازی هواوی به ارزش بازار تقریباً 40 میلیارد دلار می رسد

شرکت چینی هواوی اخیراً اعلام کرده است که واحد تمرین خودروی هوشمند خود را از شرکت مادر جدا کرده و در مسیر ایجاد یک شرکت جدید است. این شرکت تمامی منابع و فناوری های اصلی شرکت مادر را در اختیار خواهد داشت.

شرکت خودروسازی چانگان همچنین اعلام کرده است که “Chongqing Changan Automobile” و شرکای مرتبط با آن حداکثر درصد کمی از سهام شرکت جدید هواوی را در اختیار خواهند داشت.

در این رابطه دو منبع آگاه نیز اعلام کردند:

چانگان اتو و شرکت مادر آن، گروه دولتی COEG، قصد دارند به ترتیب حدود 35 و 5 درصد از شرکت جدید را خریداری کنند که ارزش آن بین 200 تا 250 میلیارد یوان خواهد بود.

شرکت خودروسازی هواوی به ارزش بازار تقریباً 40 میلیارد دلار می رسد

شرکت های کوچکتر دیگری مانند FAW و دانگ فنگ موتور دولتی نیز وجود دارند که قصد خرید 5 درصد از شرکت را دارند. اقدامات خودکار و در حال حاضر در حال مذاکره با هواوی هستند.

اما بزرگترین سهامدار اتو هواوی است که 40 تا 50 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد و تا 2 تا 3 سال آینده آنها را در اختیار خواهد داشت.

یکی دیگر از منابع آگاه به جزئیات قرارداد خودروی هواوی از جمله ارزش و مشارکت مالکانه اشاره کرد و گفت: این قرارداد هنوز کامل یا نهایی نشده و ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود. لازم به ذکر است که این قرارداد مورد تایید رگولاتور چین نیز قرار گرفته است.

همانطور که می دانید هواوی در واقع یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی و تولید دستگاه های الکترونیکی باکیفیت مانند تلفن همراه است. اما از سال 2020 که هواوی هدف تحریم های آمریکا قرار گرفت، این شرکت نیز متحمل زیان های زیادی شد که در نهایت مجبور به فروش آنر که قبلا زیرمجموعه هواوی بود، شد.

اکنون سایر منابع آگاه نیز گفته اند:

یکی از دلایل فروش برنامه ریزی شده دشواری هواوی در رشد تجارت خودروهای هوشمند و نیاز به بازیابی سرمایه برای پوشش هزینه های تحقیق و توسعه است. قرارداد پیشنهادی راه را برای شرکت جدید برای عرضه عمومی، همانطور که هواوی برنامه ریزی کرده است، هموار می کند.

بیشتر بخوانید:

  • واردات خودروی برقی JMC تایید شد [+مشخصات فنی و امکانات رفاهی]
  • ماشین الکتریکی جدید BMW از پریز برق خانه شما شارژ می شود!
  • هواوی در تلاش است تا یک شبکه تراشه اختصاصی برای خود راه اندازی کند

نظر شما در مورد افزایش سهام شرکت خودروسازی جدید هواوی به 35 میلیارد دلار چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری آن را به ما بسپارید.

محتوای شرکت خودروسازی هواوی در مسیر رسیدن به 40 میلیارد است. قرارداد هواوی با غول خودروسازی چینی اولین بار در Tecrato – Living With Technology گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.