عروسی رویایی و جنجالی خانم بازیگر ۲۷ ساله در ایتالیا! – بازیگرها

ازدواج آنیا تیلور جوی در مراسمی رویایی در ایتالیا!

آنیا تیلور جوی ستاره سریال مشهور «پیکی بلایندرز» در مراسمی رویایی در ایتالیا با حضور ستارگان هالیوود ازدواج کرد.

بازیگرها– آنیا تیلور جوی در یک مراسم عروسی مخفیانه مجلل ایتالیایی با مالکوم مک‌ری، ازدواج کرد.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، آنیا تیلور جوی، بیش از دو سال پس از تایید رابطه عاشقانه با نامزدش در اروپا ازدواج کرد.

ستاره جوان هالیوود در یک عروسی مجلل در ایتالیا، یک سال پس از فاش شدن نامزدی‌اش با مالکوم مک ری، موسیقیدان انگلیسی ازدواج کرد.

این زوج در یک مراسم خصوصی در ونیز در مقابل یک اجتماع پر ستاره متشکل از 150 مهمان، از جمله سوپر مدل کارا دلوین و جولیا گارنر، عهد و پیمان خود را رد و بدل کردند.

آنیا در روز ویژه خود یک پیراهن عروس مجلسی بژ با توری بلند به تن داشت. لباس غیر معمولی که احتمالاً سفارشی ساخته شده بود، دارای پرنده‌های گلدوزی شده و بند اسپاگتی بود تا ظاهری منحصر به فرد از لباس عروس سنتی داشته باشد.

زوج ستاره به حریم خصوصی خود اهمیت زیادی می‌دهند!

آنیا، 27 ساله، برای اولین بار در آوریل 2022 به طور عمومی در مورد رابطه خود صحبت کرد.

او به ووگ بریتانیا گفت: «بالاخره کسی را پیدا کردم که با خوشحالی در سکوت با من بنشیند و مشغول مطالعه باشد. ما اساساً 80 ساله و همزمان 7 ساله هستیم.»

خانم ستاره رابطه عاشقانه خود با مالکوم 29 ساله را در اولین نمایش فیلم «The Northman» در لندن در همان ماه تأیید کرد.

رابطه این زوج با استعداد عمدتاً از راه دور بوده است. آنیا مستقر در ایالات متحده و مالکوم در بریتانیا کار می‌کند. او در مصاحبه با ووگ اعتراف کرد: «بله، بسیار سخت است. اما همزمان بسیار عالی است، زیرا وقتی با هم هستید واقعا برای زمانی که در اختیار دارید ارزش قائل هستید.»

آنیا و مالکوم درباره ربطه خود فوق‌العاده خصوصی هستند و می‌خواستند اطمینان حاصل کنند که عروسی آن‌ها از چشم‌های کنجکاو دور نگه داشته می‌شود. آن‌ها هر دو عاشق ایتالیا هستند و همیشه آرزو داشتند در یک محیط زیبا که توسط نزدیک‌ترین و عزیزترینشان احاطه شده بود ازدواج کنند.

 

 

نوشته عروسی رویایی و جنجالی خانم بازیگر 27 ساله در ایتالیا! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.