عکس/ بازیگر زن با این تیپ شیک و خاص را ندیده اید!

آرزو تاج نیا را با این تیپ شیک و خاص ندیده اید.

آرزو تاج نیا بازیگری است که نسبتاً در ابتدای شهرت است.

به گزارش صبح او چندی پیش در مراسم اکران مردمی پردیس چارسو حاضر شد.

در ادامه تصاویری از آرزو تاج نیا در این مراسم با لباسی خاص و شیک را مشاهده می کنیم.

آرزو تاج نیا را با این تیپ شیک و خاص ندیده اید.

خواهر ناشنوا، الگوی آرزو تاج نیا

پانا: آرزو تاج نیا بازیگر سریال آتش در گلستان می گوید به دلیل زندگی با یک خواهر ناشنوا با نقش خود آشنا شده است.

آرزو تاج نیا را با این تیپ شیک و خاص ندیده اید.

آرزو تاج نیا در سفره هنری «سلام تهران» گفت که فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده است.

من با اصلانی همکاری داشتم به همین دلیل من را به عنوان یک بازیگر کرد می شناختند. برای سریال آتش در گلستان هم معرفی شدم، به دفتر آقای حسینی رفتم و چندین مرحله تست بازیگری برای نقش های مختلف انجام دادم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقش هایی که آزون داد نقش یک ناشنوا بود، ادامه داد: وقتی خود آقای شیختادی تست بازیگری من را دید لبخند کوچکی بر لبانش نقش بست.

نقش ناشنوا را در تئاتر بازی کردم و یک خواهر ناشنوا دارم. این عوامل باعث شد در رابطه با یک شخصیت ناشنوا چندان بیگانه نباشم.

حساسیت کارگردان

این بازیگر با اشاره به حساسیت کارگردان روی نقش بلقیس گفت: این شخصیت لیدر و البته بسیار سخت است. آقای شیختادی انتظار نداشت که نقش بلقیس فقط به زبان اشاره صحبت کند.

او می خواست که بازیگر بتواند دنیای یک ناشنوا و نگاه او به رویدادها را درک کند. این مستلزم این بود که یک ناشنوا را از نزدیک دیده باشم و با او زندگی کنم تا بتوانم آن را از نزدیک در درون خودم پیدا کنم.

به گفته وی بلقیس مهارت بیان را به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازیگری ندارد، از سوی دیگر در صحنه ای که می خواست خود را از بالای کوه به پایین پرتاب کند، گریم به گونه ای بود که چهره اش تا حدودی تقلید شد

تاج نیا درباره نحوه اجرای این سکانس توضیح داد: بیشتر روی استفاده از بدن تمرکز کردم، یعنی با تک تک سلول های بدنم ذن بازی کردم.

بلقیس عذاب وجدان داشت و احساس کرد که باید خود را بکشد. هنگام مرگ عروج که عاشق او بود. و حوادث دهکده ای را دید که به خاطر دروغش در آن گرفتار شده بود، با خود فکر کرد که تحمل این بارها برایش سخت است.

باید در آن لحظه ترس و ناامیدی را نشان می دادم که خیلی سخت بود، سعی کردم آن لحظه را زندگی کنم و نشان دهم. سکانس های احساسی بازیگر را برای مدت طولانی درگیر می کند.

به گفته این بازیگر، پرویز شیختادی جزئی است. کار در شهر سخت بود، اما مردم آنجا آنقدر خونگرم بودند که این سختی ها مورد توجه کارگران قرار نمی گرفت.

توضیح عکس/ بازیگر زن با این تیپ شیک و خاص را ندیده اید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.