عکس/ تغییر باورنکردنی و عجیب الهام حمیدی در ژست جدیدش

الهام حمیدی از تیپ و ژست 1402 خودش رونمایی کرد

ساعاتی پیش الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از چهره و تیپ جدید خود منتشر کرد که تغییر چشمگیر او را به تصویر کشید.

صبحگاه – سال ۱۳۷۸ بود که الهام حمیدی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر بازی کرد. اما این سریال چیزی برای او به ارمغان نیاورد.

4 سال بعد در سریال مسافری از هند به ایفای نقش پرداخت و توانست به خوبی با آن کنار بیاید و مورد توجه قرار گیرد.

اما شهرت اصلی او بازی در نقش آسانات در سریال یوسف پیامبر بود که در دهه هشتاد پخش شد.

او به تازگی تصویری از ژست جدید خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که تغییر چشمگیر او را به تصویر می کشد.

بخوانید: ویدیو/ تفریحی تازه و مجلل الهام حمیدی در خیابان های تهران

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1356 است که تحصیلات خود را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهان به پایان رسانده و از همان دانشگاه لیسانس گرفت.

او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرده و در همان کلاس ها بود که برای بازی در «آوای در گلستان» ساخته رامین بسچی انتخاب شد.

او در سال 2004 برای بازی در فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیک» برنده تندیس طلایی بهترین بازیگر نقش مکمل زن از خانه سینما شد.

از مجموعه تلویزیونی که حمیدی در آن بازی کرده است؛ می توان به «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» و «شور پرواز» اشاره کرد. او همچنین بازی در فیلم هایی چون «بچه های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد.

توضیح عکس/ تغییر باورنکردنی و عجیب الهام حمیدی در ژست جدیدش برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.