عکس/ تغییر قیافه و چهره جدید مریم کاویانی سن او را به شدت کاهش داد!

عکس/ تغییر تیپ و چهره جدید مریم کاویانی سن اش را به شدت پایین آورد!

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون تصویر جدیدی از تغییر قیافه و ظاهر خود منتشر کرده است که به گفته کاربران باعث کاهش سن او شده است.

صبحگاه – کسانی که در 22 سال اخیر آثار مریم کاویانی را دنبال کرده اند، قطعا او را با نقش رعنا همسر بهزاد در سریال ای یه یخ فرشته به یاد خواهند آورد.

او در سال 1363 در این سریال بازی کرد و به شهرت رسید. او پس از این سریال تا سال ۱۳۷۶ در ۴۰ فیلم سینمایی و سریال بازی کرد.

اما با ازدواج سیاسی او در سال 1376، حضور مریم کاویانی در عرصه بازیگری رنگ باخت. سه سال بعد از همسر سیاستمدارش جدا شد و بار دیگر به بازی برگشت.

در سال 1401 نیز در دو سریال بیژن و راز نه تماشا بازی کرد.

کاویانی ساعاتی پیش تصویر جدیدی از تغییر استایل و ژست خود منتشر کرد. کاربران بر این باورند که با این تغییر چهره و لباس، سن او بسیار کمتر و کمتر شده است.

بخوانید: «مریم کاویانی» با انتشار تصویر/عکس مادرش همه را شوکه کرد

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر از سال ۱۳۸۲ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد.

او از ازدواج اولش یک پسر دارد که در سال ۱۳۷۶ به دنیا آمد.

همچنین در سال ۱۳۹۶ برای دومین بار با رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان ازدواج کرد.

از آثار او می توان به فیلم های نوستالژی و گرفتاری عاشقانه اشاره کرد.

توضیح عکس/ تغییر قیافه و چهره جدید مریم کاویانی سن او را به شدت کاهش داد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.