عکس/ توهین محمدرضا گلزار به مردم ایران بسیار شیک و رسمی – بازیگرها ⭐️

توهین محمدرضا گلزار به مردم ایران بسیار شیک و

رضا گلزار بازیگر سینما پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و به مردم توهین کرد که واکنش های زیادی را در پی داشت، او در اینستاگرام با انتشار عکسی از خود نوشت، حتی اگر دراز بکشید تا مردم شما را نادیده بگیرند، خیلی ها شکایت می کنند که شما نیستید. به اندازه کافی پهن

توهین محمدرضا گلزار به مردم ایران

عکس/ توهین محمدرضا گلزار به مردم ایران بسیار ظریف و رسمی است

این پست محمدرضا گلزار با واکنش های زیادی همراه بوده و کاربران برای او نوشته اند. محمدرضا گلزار در ماه های اخیر هیچ اظهار نظر و واکنشی نسبت به اتفاقات کشور نشان نداده و حالا مردم را به بزرگ نمایی متهم می کند.

محمدرضا گلزار این روزها در خارج از کشور زندگی می کند و عکس های او در اینستاگرامش این را ثابت می کند.

همچنین ببینید:

داستان ساعت محمدرضا گلزار تقلبی است یا اصل؟

فیلم «دختران از بی تخیل گریه می کنند» ساخته محمدرضا گلزار

گلزار علاوه بر بازیگری در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد و با گروه آرین به شهرت رسید و به عنوان نوازنده فعالیت کرد. او از زمان انقلاب به عنوان یک کارگردان شناخته می شد. محمدرضا گلزار توانست با این فیلم به شهرت زیادی دست یابد. گلزار می توان گفت از جمله بازیگرانی است که درباره مسائل کشور اظهار نظر نمی کند.

 

کپشن/ توهین محمدرضا گلزار به مردم ایران برای اولین بار در شعبونه بسیار شیک و مجلسی ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.