عکس/ تیپ متفاوت دختران نورالدین در پشت صحنه سریال نون. خ!

دختران نورالدین در پشت صحنه سریال نون. خ تیپ متفاوتی داشتند.

عکس جالبی از پشت صحنه سریال نون. خ ۵ منتشر شده است.

به گزارش صبح، در این تصویر برخی از بازیگران این سریال و عوامل پشت صحنه خانم با تیپ‌های متفاوت دیده می‌شوند.

صداوسیما «نون خ ۵» را سفارش داده است

ایلنا: تهیه کننده «نون خ» در گفتگویی در شبکه خبر از ویژگی‌های این مجموعه سخن گفت.

وی با بیان اینکه کار با قومیت‌ها می‌تواند دلنشین باشد و موفقیت کار را تضمین کند، تصریح کرد:

جا دارد از دکتر جعلی رئیس سازمان تشکر کنم که برای رسیدن به این فصل نون خ به پخش خیلی کمک کردند. آنها هم این توصیه را داشتند که باید به قومیت‌ها بپردازیم.

و همچنان که «نون خ 5» را به ما سفارش می‌دادند در عین حال اشاره‌شان این بود که قومیت‌ها باید خیلی بیشتر از این دیده شوند.

وی با اشاره به میزان حضور تعداد زیادی از شخصیت‌هایی که در سریال می‌بینیم به مخاطبان می‌پردازد. در پاسخ به این سوال مدقق که آیا مادر شما که در ایام نوروز به رحمت خدا رفتند و مادر دو شهید بودند، بیننده «نون خ» بودند، گفت:

بله. مادر طرفدار پرو پا قرص کارهای من به ویژه «نون خ» بودند و نظرات ایشان برای من هم خیلی مهم بود. او همیشه دعاگوی ما بودند و درباره زمان پخش سریال و قصه از من سوال می‌پرسیدند.

فرجی در پایان در ویژگی‌های «نون خ ۵» توضیح داد:

روی طرحی کار می‌کنیم امیدوارم زودتر این طرح نهایی شود و برای نوروز سال آینده بتوانیم «نون خ ۵» را داشته باشیم.

آقای آقاخانی رکن مهم و جدی و ستون خیمه نون خ هستند و حتما حضور خواهند داشت. از بین شخصیت‌ها هم به نورالدین بیشتر از همه دوست دارم.

نوشته عکس/ تیپ متفاوت دختران نورالدین در پشت صحنه سریال نون. خ! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.