عکس جدید الهام چرخنده و همسر آخوندش (عاشقانه و مجلل روبروی حرم) – بازیگرها ⭐️

جدید الهام چارگنده و همسر آخوندش عاشقانه و مجلل

 

الهام چرخنده عکسی از خود و همسرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که به عنوان تصویری عاشقانه و با ذوق هنری مورد توجه قرار گرفت که از آن استفاده کرده و سایه چهره آنها را در حالی که حرم آن سوی تصویر مشخص است، ثبت کرده است.

عکس جدید الهام چرخنده و همسر آخوندش

چند سالی است که الهام چرخنده توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. وی سال ها به عنوان مجری در شبکه های ماهواره ای فعالیت کرد و مدتی نیز در سینما و تلویزیون فعال بود. مسئول بود

پس از اینکه الهام چرخنده مدعی شد نظرش تغییر کرده و دیگر نمی خواهد با حجاب ظاهر شود، بسیاری از کاربران به انتقاد از او پرداختند و او را به ریاکاری متهم کردند.

همچنین ببینید:

دیدار الهام چرخنده و رهبر انقلاب را ببینید.

ویدئو/ چهره جدید الهام بعد از کاهش وزن می چرخد

اما الهام چرخنده به قول خود عمل کرد و به زندگی متحول شده خود ادامه می دهد.الهام روهنده چند سالی است که با یک روحانی ازدواج کرده است.

عکس جدید الهام چارگنده و همسر آخوندش (عاشقانه و مجلل روبروی حرم)

وی متولد 13 تیر 1357 در کاشان بازیگر و مستندساز سینما، تئاتر و تلویزیون است. ویاو کار خود را در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. رخنده سابقه کاری به عنوان ترانه سرا و خواننده را نیز دارد و آلبوم موسیقی را نیز ضبط کرده است. او و همسر سابقش فرشید نوابی در دهه 1380 مجری برنامه ستاره مهاجر از شبکه ماهواره ای مهاجر بودند و در سن 18 سالگی الهام چرخنده با فرشید نوابی ازدواج کرد و به مدت 8 سال در خارج از کشور زندگی کردند.

عکس جدید الهام چرخنده و همسر آخوندش (عاشقانه و مجلل روبروی حرم) اولین بار در بازیگرها ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.