عکس/ دورهمی ساره بیات و همسرش در فضایی مجلل

عکس/ دورهمی ساره بیات و همسرش در فضایی مجلل

ساره بیات بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی عکسی از خود در کنار همسرش علیرضا افکاری منتشر کرد.

به گزارش تایم صبح، در این تصویر ساره بیات با یک کیف گران قیمت در یک رستوران مجلل دیده می شود.

انتقاد روزنامه خراسان از رفتار جنجالی ساره بیات

روزنامه اصولگرای خراسان از انتشار کلیپی از ساره بیات در فضای مجازی انتقاد کرد.

ایسنا: این روزنامه نوشت: انتشار کلیپی کوتاه از ساره بیات بازیگر توانمند سینمای کشورمان که در آن رضا گوچان نژاد، همسر و خواهرش را پدرش معرفی می کند و مدعی می شود که او را نامشروع نمی داند. در روزهای اخیر خبرساز شد.

ساره بیات که در کنار قوچان نژاد، گلزن محبوب تیم ملی کشورمان ایستاده بود، گفت: پس از انتشار تصاویرش با رضا، انتقادات زیادی به او وارد شد، اما او با قوچان نژاد حس حریم خصوصی دارد و فقط بیرون از خانه. به احترام جمعیت، او را دید. او در آغوش نمی گیرد!

تمام این سخنان عجیب ساره بیات در پاسخ به اظهار نظر مردم درباره تصاویری بود که همه فراموش کرده بودند و خوابیده بودند و اگر توضیحی نیاز داشت باید به گونه ای می بود که حاشیه جدیدی ایجاد نمی کرد اما خانم بیات ترجیح داد خلاف شرع برود و مرسوم است که حرفی بزند و رفتاری داشته باشد که دوباره مورد توجه قرار گیرد.

در این بین واکنش حاضران در سالن نیز عجیب بود؛ در حالی که همه می دانیم که شوهر خواهر هر چقدر هم مهربان و دوست داشتنی باشد باز هم مثل پدر نیست و حتی اگر رفتار پدری داشته باشد مثل پدر محرم نیست. لازم به ذکر است سن ساره بیات و گوچان نژاد با حس پدر و دختری همخوانی ندارد.

عکس دورهمی ساره بیات و همسرش در فضایی مجلل برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.