عکس/ ظاهر خاص «پنه لوپه کروز» بازیگر اسپانیایی!

ظاهر زیبا پنلوپه کروز برای فیلمبرداری تبلیغاتی

پنه لوپه کروز بازیگر مشهور اسپانیایی 49 ساله در طول فیلمبرداری تبلیغاتی جدید خود خیره کننده و زیبا به نظر می رسد.

AM – پنه لوپه کروز، بازیگر 49 ساله، با لباس سبز در یک گل فروشی برای فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی جدید، مثل همیشه زیبا به نظر می رسد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، پنه لوپه کروز بازیگر اسپانیایی هنگام فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی در مادرید بسیار زیبا به نظر می رسد.

این بازیگر 49 ساله با پوشیدن لباسی سبز رنگ در حین فیلمبرداری صحنه هایی در یک غرفه گل جذاب، ظرافت و زیبایی خود را به رخ کشید.

موهای بلند، ژولیده و نامرتبط این بازیگر حس خاصی به این مجموعه بخشیده است. پنه لوپه برای تکمیل ظاهر شیک خود یک جفت کفش سبز رنگ پوشید.

آرایش او نیز زیبایی طبیعی این بازیگر مشهور را نشان می داد. به خصوص چشمان مسحور کننده اش که با خط چشم مشکی تزئین شده بود. در این عکس ها پنه لوپه با شکوفه های رنگارنگ گل های مختلف احاطه شده است.

پروژه جدید و هیجان انگیز بازیگر زن

پنه لوپه کروز و اسکارلت جوهانسون ممکن است دوباره در یک پروژه جدید با هم همکاری کنند.

این دو بازیگر در سال 2008 در داستان مثلث عشقی جذاب وودی آلن به نام اندلرن کریستینا بارسلونا بازی کردند.

آنها اکنون در حال مذاکره برای بازی در کنار مایکل فاسبندر و اوون ویلسون در فیلمی از نتفلیکس به کارگردانی نانسی مایرز هستند.

پروژه آتی با نام آزمایشی پاریس پارامونت، وعده تولید بزرگی را می دهد. به گزارش صبحگاهی، این فیلم داستان دو بازیگر را روایت می کند که به تازگی پس از تجربه فراز و نشیب های عشق، مجبور به بازگشت به صحنه فیلمبرداری شده اند.

در حالی که مذاکرات برای حضور بازیگران در پاریس پارامونت ادامه دارد و ملاحظات بودجه به دقت انجام می شود، هنوز تایید رسمی حضور این دو بازیگر زن اعلام نشده است. طرفداران مشتاقانه منتظر به روزرسانی های بیشتر در مورد این همکاری فیلم هستند.

توضیح عکس/ ظاهر خاص «پنه لوپه کروز» بازیگر اسپانیایی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.