عکس/ ظاهر شیک بازیگر نقش «باربی» در فرودگاه!

عکس/ ظاهر شیک بازیگر نقش «باربی» در فرودگاه!

مارگو رابی بازیگر مشهور هالیوود با ظاهر شیک و گران قیمت خود در فرودگاه استرالیا طرفداران را شگفت زده کرده است!

به بازیگرها – مارگو رابی بازیگر 32 ساله استرالیایی با ظاهری بسیار شیک و مجلل به سرزمین مادری خود بازگشته است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، مارگوت رابی بازیگر معروف به تمام معنا یک باربی است! این بازیگر 32 ساله برای آخرین توقف خود در تور مطبوعاتی فیلم «باربی» لباس کلاسیک از برند گران قیمت شانل بر تن کرده است.

مارگوت روز سه شنبه برای آخرین ایستگاه تور مطبوعاتی جدید خود به سیدنی استرالیا پرواز کرد.

مارگو رابی در فیلم جدیدش نقش باربی نمادین و محبوب را بازی می کند. او با ظاهری کلاسیک از برند لوکس Chanel، یک چمدان صورتی دو تکه از برند “Steamline” از هواپیما خارج شد.

مارگو رابی حتی خارج از صحنه فیلمبرداری شبیه یک عروسک باربی واقعی است.

منبع الهام ظاهر شیک و خاص این بازیگر زن!

طراح مد موفق اندرو موکمال با مارگو رابی برای ایجاد این ظاهر همکاری کرد. این طراح عکس هایی از خروج مارگو رابی از فرودگاه را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

مکمال همچنین منبع الهام خود را برای این ظاهر در یک استوری اینستاگرام فاش کرد. منبع الهام این ظاهر کلاسیک و خاص، سوپرمدل معروف کلودیا شیفر است.

این سوپر مدل برای اولین بار ظاهری شبیه به مارگو رابی از برند Chanel را برای سفر خود در دهه 90 انتخاب کرد.

ظاهر مارگو شامل یک کت شنل صورتی کلاسیک با تاپ سفید است. به گزارش صبح او تیپ خود را با شلوار سفید و کمربند بزرگ و خاص تکمیل کرد. موهای صاف طلایی اش هم دورش گشاد بود.

مارگو رابی در این سفر توسط همسرش تام آکرلی و همچنین دیگر بازیگران این فیلم جدید، عیسی رائه و آمریکا فرارا و نویسنده و کارگردان فیلم، گرتا گرویگ همراهی می‌کنند.

توضیح عکس/ ظاهر شیک بازیگر زن «باربی» در فرودگاه! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.