جنیفر لارنس بازیگر معروف هالیوود: من خیانت نکردم!

پاسخ جنیفر لارنس به شایعات خیانت!

جنیفر لارنس بازیگر مشهور به شایعات رابطه نامشروع با همبازی اش لیام همسورث در زمان ازدواجش پرداخته است.

به بازیگرها – جنیفر لارنس بازیگر 32 ساله تایید کرد که او دلیل جدایی لیام همسورث و مایلی سایرس نبوده است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، جنیفر لوپز بازیگر برنده گلدن گلوب رابطه نامشروع با همبازی خود در فیلم «بازی های گرسنگی» را تکذیب کرد.

این بازیگر که اخیرا مهمان یک مصاحبه رادیویی شده بود از فرصت استفاده کرد و از خود دفاع کرد.

پس از اینکه جنیفر به این گمانه زنی کشیده شد که همسورث 33 ساله با همسرش سایرس 30 ساله به او خیانت کرده است، جنیفر فرصتی برای دفاع از خود داشت. این بازیگر 32 ساله مدعی شد: اصلاً صحت ندارد همه اینها شایعه است.

جنیفر لارنس اشاره کرده است که رابطه او با همسورث جدی نبوده و این زوج سال ها پس از فیلمبرداری این فیلم ها از هم جدا شدند.

ازدواج این خواننده و این بازیگر بار دیگر تیتر اول شد!

انتشار موزیک ویدیو جدید مایلی سایرس به نام گل ها در اردیبهشت ماه سال جاری به این شایعات دامن زد. طرفداران معتقد بودند که او با پوشیدن یک لباس طلایی، ظاهر جنیفر رنس را در اولین اکران این سری از فیلم ها یادآوری می کند.

لارنس در آن زمان این شایعات را رد کرده بود. جنیفر معتقد است که این لباس طلایی فقط یک اتفاق و کاملا تصادفی بوده است.

در سال 2019، جنیفر لارنس با کوک مارونی، صاحب یک گالری هنری مشهور ازدواج کرد. به گزارش صبح، سایرس و همسورث نیز پس از فیلم «آخرین آهنگ» در سال 2009 با یکدیگر آشنا شدند و در دسامبر 2018 با یکدیگر ازدواج کردند.

در آگوست سال بعد، مایلی سایرس جدایی خود را از همسورث اعلام کرد. لیام همسورث بازیگر استرالیایی ۱۱ روز بعد درخواست طلاق داد.

طلاق این زوج در ژانویه 2020 نهایی شد و همسورث از آن زمان رابطه جدیدی را با مدل معروف گابریلا بروکس آغاز کرده است. مایلی سایرس نیز در حال حاضر با نامزدش مکس موراندو در ارتباط است.

ازدواج سابق مایلی سایرس و لیام همسورث در ماه ژانویه به تیتر اخبار بازگشت. وقتی طرفداران فکر می کردند آهنگ جدید او “گل ها” در مورد ازدواج ناموفق است. مایلی سایرس شخصا در مصاحبه ای با مجله مد و مد بریتانیایی ووگ این گمانه زنی ها را تکذیب کرد.

 

نوشته جنیفر لارنس بازیگر معروف هالیوود: من تقلب نکردم! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.