عکس/ ظاهر عجیب و متفاوت “آنجلینا جولی” در نقش خانم خواننده یونانی! – بازیگرها

عکس‌های منتشر شده از آنجلینا جولی در فیلم جدیدش!

آنجلینا جولی هنرپیشه زیبا هالیوودی از نقش جدید خود به عنوان خواننده جنجالی اپرا را در فیلم بیوگرافی پابلو لارین رونمایی کرد!

بازیگرها– آنجلینا جولی با فیلم بیوگرافی جدید در نقش ماریا کالاس، خواننده مشهور اپرا، به سینما باز می‌گردد!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، عکس‌هایی از ظاهرهای متفاوت آنجلینا جولی در نقش ماریا کالاس، خواننده اپرا منتشر شده است.

پابلو لارن، کارگردان این فیلم زندگی خواننده افسانه‌ای اپرا را بر روی پرده نقره‌ای خواهد برد.

این فیلم زندگی پر فراز و نشیب، زیبا و غم‌انگیز بزرگترین خواننده اپرا جهان را روایت می‌کند. داستان این فیلم به روایت خانم خواننده در روزهای پایانی زندگی‌اش در پاریس دهه 1970 به تصویر کشیده شده است.

تولید و فیلمبرداری این فیلم طی هشت هفته در پاریس، یونان، بوداپست و میلان انجام خواهد شد.

فیلمنامه توسط استیون نایت نوشته شده است. علاوه بر جولی، پیرفرانچسکو فاوینو، آلبا روهرواچر، هالوک بیلگینر، کودی اسمیت-مکفی و والریا گولینو در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد.  هستند.

لارین در بیانیه‌ای گفت: «من بسیار هیجان‌زده هستم که تولید «ماریا» را شروع کنم. امیدوارم زندگی و دوران فعالیت حرفه‌ای شگفت‌انگیز ماریا کالاس را به لطف فیلم‌نامه فوق‌العاده استیون نایت برای مخاطبان در سراسر جهان به خوبی به نمایش بگذاریم. تمام بازیگران و دست اندرکاران این فیلم فوق‌العاده هستند. به خصوص گروهی که آماده کردن و آرایش آنجلینا را بر عهده داشتند.»

آنجلینا جولی در این فیلم لباس‌هایی که در گذشته متعلق به کالاس بودند را به تن خواهد کرد. از جمله لباس‌های خز این خانم خواننده از مجموعه طراحی شده توسط ماسیمو کانتینی پارینی، طراح فشن مشهور ایتالیایی.

نوشته عکس/ ظاهر عجیب و متفاوت “آنجلینا جولی” در نقش خانم خواننده یونانی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.