عکس عجیب همسر مسی با لوازم آرایشی طلای ۲۴ عیارش!

عکس عجیب همسر مسی با لوازم آرایشی طلای ۲۴ عیارش!

آنتونلا روکوزو، همسر ستاره آرژانتینی فوتبال، تصویری عجیب در اینستاگرام خود منتشر کرد که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کردند.

به نظر می رسد صبح امروز باور برخی از کاربران فضای مجازی مبنی بر رقابت پیچیده نامزد رونالدو و همسر مسی به واقعیت نزدیک شده است.

چرا که این دو چهره مطرح فضای مجازی که هر دو از مدل های معروف آرژانتین هستند، هر روز با انتشار تصاویری متفاوت سعی در جلب توجه بیشتر مخاطبان شبکه های اجتماعی دارند.

در همین رابطه همسر کاپیتان تیم ملی آرژانتین به تازگی تصویری پر زرق و برق در اینستاگرام خود منتشر کرده که تعجب دنبال کنندگانش را برانگیخته است.

در این داستان متفاوت، آنتونلا از لوازم آرایشی فوق لوکس خود رونمایی کرده است که روکش طلا دارد.

حالا گروهی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده و مدعی شده اند که رقابت عجیبی را با جورجینا برای بهترین بودن به راه انداخته است.

بخوانید: انیمیشن لیونل مسی در راه است!

همسر مسی زیبایی خود را به رخ جورجینا برد

به گزارش صبح، آنتونلا همسر لیونل مسی، فوق ستاره محبوب دنیای فوتبال و یکی از مطرح ترین و پولسازترین مدل های آرژانتین است.

البته در چند سال اخیر شهرت و محبوبیت زیاد مسی باعث شده تا بسیاری از کاربران همیشه همسر او را با جورجینا نامزد رونالدو مقایسه کنند.

اما به گفته اکثر کاربران، تفاوت آنتونلا و جورجینا در سادگی همسر مسی در فضای مجازی است.

چرا که همسر کاپیتان تیم ملی آرژانتین حتی در رسمی ترین و مجلل ترین رویدادهای دنیا با استایلی شیک و ساده و چهره ای طبیعی ظاهر می شود.

در همین راستا انتشار تصویر جدیدی از مدل آنتونلا در مراسم برترین های فیفا در پاریس بازتاب گسترده ای در بین مخاطبان این مدل داشته است.

اگرچه برخی دیگر از کاربران نیز بر این باورند که آنتونلا همیشه اینگونه نبوده، اما پس از چندین عمل جراحی زیبایی به چهره فعلی خود رسیده است.

نوشته عکس/ آشپز عجیب همسر مسی با لوازم آرایشی طلای ۲۴ عیارش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.