عکس/ قدرت بدنی احمدرضا عابدزاده در میانسالی طرفدارانش را شگفت زده کرد!

عکس/ قدرت بدنی احمدرضا عابدزاده در میانسالی طرفداران اش را شوکه کرد!

احمدرضا عابدزاده کاپیتان محبوب و سابق تیم ملی فوتبال با انتشار ویدئویی جالب در فضای مجازی آمادگی جسمانی خود را در سن 57 سالگی به نمایش گذاشت.

صبحگاه- این روزها انتشار فیلم ها و تصاویر قابل توجه احمدرضا عابدزاده از تمرینات بدنسازی وی در فضای مجازی باعث تعجب کاربران مجازی شده است.

این اسطوره فوتبال ایران که در سن 57 سالگی بر خلاف اکثر همبازیان قدیمی خود در تمرینات ورزشی خود آنقدر قوی و توانا ظاهر می شود که همه را به تحسین واداشته است.

البته فعالیت های ورزشی منظم و متوالی عقاب آسیا باعث شده است که برخی از کاربران اندام متناسب او را با برخی از بازیکنان فعلی فوتبال ایران مقایسه کنند و حتی اندام او را حرفه ای تر از آنها بدانند.

در همین راستا حالا ستاره سابق فوتبال کشور تصویر متفاوت و جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرده است که با واکنش های مثبت هوادارانش مواجه شده است.

احمدرضا عابدزاده در این تصویر قدرت بدنی فوق العاده خود را نشان داده است.

بخوانید: عکس/ ضیافت مجلل احمدرضا عابدزاده برای هم تیمی های سابقش

ابراز علاقه نعیمه نظام دوست به احمدرضا عابدزاده

به گزارش صبح امروز، نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون در بیشتر مصاحبه هایش همواره از علاقه شدیدش به احمدرضا عابدزاده در دوران جوانی اش صحبت کرده است.

او حتی در یکی از مصاحبه های اخیرش در برنامه ای اعتراف کرد که به دلیل علاقه زیادش به عقاب آسیا، به خاطر او به فوتبال علاقه مند شده است.

گویا این هنرمند سرشناس با گذشت سال ها همچنان یکی از طرفداران دروازه بان محبوب و سابق تیم فوتبال ملب کشور بوده و از هر فرصتی برای ابراز علاقه خود به وی استفاده می کند.

در همین راستا انتشار کامنتی از نعیمه نظام دوست خطاب به احمدرضا عابدزاده در صفحه اینستاگرام رضا شاهرودی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به عابدزاده نوشت «عقاب اشکه اشکه»…

توضیح عکس/ قدرت بدنی احمدرضا عابدزاده در میانسالی هوادارانش را شگفت زده کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.