عکس/ وقتی شایان مصلح به نقش پدرخوانده می افتد

قتی شایان مصلح در نقش پدرخوانده فرو می رود

شایان مصلح مدافع سابق تیم پرسپولیس با انتشار ویدئویی جالب در صفحه شخصی خود از اهمیت توجه به خانواده صحبت کرده است.

بامداد در ماه های اخیر شایان مصلح مدافع چپ گل گهر سیرجان با فعالیت های جنجالی خود یکی از چهره های خبر در فضای مجازی بود.

حتی این ستاره سابق پرسپولیس که به عنوان بازیکنی آرام و کم حاشیه دنیای فوتبال شناخته می شد، در مقطعی به دلیل همین محدودیت ها محروم شد.

اما اخیرا کمی حاشیه هایش را کم کرده و گویا مشکل منع رفت و آمدش هم حل شده است.

با این حال شایان مصلح پس از مدت ها دوری از فضای مجازی، بخشی پرمعنا از فیلم پدرخوانده درباره اهمیت خانواده را منتشر کرده است.

بخوانید: عکس جورجینا/ رونمایی از کلکسیون کفش های جدیدش در گوشه حمام

شایان مصلح: اجازه بدهید به زیارت بروم

به گزارش خبرآنلاین، شایان مصلح، مدافع شمالی گل گهر سیرجان که به دلیل تعطیلی لیگ برنامه زیارت خود را داشت، حالا محروم شد. اتفاقی که با توجه به شرایط اخیر برای این بازیکن رخ داده و اکنون او را به دردسر انداخته است.

وی با اشاره به مقررات منع آمد و شد و تلاش های ناموفقی که اخیرا برای رفع آن انجام داده است، با درخواست از مسئولین به دنبال رفع این مشکل است تا بتواند به زیارت خود در نجف ادامه دهد.

مصلح با اشاره به اینکه هرگز قصد مهاجرت نداشته است، از توقیف پاسپورتش در فرودگاه هنگام اعزام به اردوی تدارکاتی همراه با تیم گل گهر خبر داد و امیدوار است بتواند از این فرصت استفاده کند. زیارتش وقتی لیگ تعطیل شد. کسب سود

توضیح عکس/ وقتی شایان مصلح در نقش پدرخوانده می افتد، اولین بار صبح است. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.