فناوری جدید شارژ ۳۲۰ واتی Realme باتری را در کمتر از ۵ دقیقه شارژ می کند – Tekrato

فناوری جدید شارژ ۳۲۰ واتی Realme باتری را در کمتر از ۵ دقیقه شارژ می کند – Tekrato

مقاله فناوری شارژ جدید 320 واتی Realme باتری را در کمتر از 5 دقیقه شارژ می کند اولین بار در Tekrato – Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ریلمی اخیرا فناوری شارژ سریع جدید خود را معرفی کرده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این فناوری که شارژ سوپرسونیک 320 وات نام دارد، به عنوان سریع ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند در جهان معرفی شده است.

طبق آگهی realmeاین فناوری می تواند باتری گوشی هوشمند را در 4 دقیقه و 30 ثانیه به طور کامل شارژ کند. همچنین باتری را تا 26 درصد در یک دقیقه و بیش از 50 درصد در کمتر از دو دقیقه شارژ می کند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های Realme در سال 2024
  • Realme C63 Fayuji در راه است. چه گوشی هایی در هفته جدید معرفی می شوند؟

مقایسه عملکرد فناوری شارژ سریع 320 واتی ریلمی با شارژر 300 واتی ردمی

فناوری جدید شارژ 320 واتی ریلمی کمی سریعتر از فناوری شارژ 300 واتی ردمی است که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 4 دقیقه و 55 ثانیه به طور کامل شارژ می کند. در همین حال، فناوری Realme می تواند باتری 4400 میلی آمپر ساعتی را در کمتر از 5 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

آداپتور برق 320 واتی Realme، به نام Pocket Cannon، با چگالی برق 3.3W/cm3 عرضه می‌شود و به اندازه شارژر 240 واتی Realme است.

این آداپتور همچنین از پروتکل های اصلی شارژ از جمله UFCS (تا 320 وات)، PD و SuperVOOC پشتیبانی می کند و دارای دو پورت USB-C برای شارژ همزمان است. (150 وات برای گوشی های Realme و 65 وات برای لپ تاپ های سازگار)

مقایسه عملکرد فناوری شارژ سریع 320 واتی ریلمی با شارژر 300 واتی ردمی
فناوری جدید شارژ سریع 320 واتی

 

ریلمی همراه با این آداپتور، ترانسفورماتور “Voltage Airgap” را نیز معرفی کرد. این ترانسفورماتور با استفاده از تبدیل الکترومغناطیسی بدون تماس، ولتاژ بالای باتری را در برابر خرابی مدار جدا می کند تا از شارژ ایمن اطمینان حاصل شود.

Realme می گوید ترانسفورماتور کوچکتر از یک انگشت است و برای محافظت از باتری ولتاژ را به 20 ولت کاهش می دهد. این فناوری همچنین دارای راندمان تبدیل توان بالا و مدیریت حرارتی موثر است که به فناوری شارژ مافوق صوت 320 واتی کمک می کند تا بازدهی حدود 98 درصد را به دست آورد.

ریلمی به غیر از شارژ 320 واتی، یک باتری 4420 میلی آمپر ساعتی با طراحی جمع و جور نیز معرفی کرد. این باتری از چهار سلول تشکیل شده است که هر کدام کمتر از 3 میلی متر ضخامت دارند و ظرفیت آن در مقایسه با طرح های سنتی 10 درصد افزایش یافته است.

رویداد Realme تنها به معرفی باتری و شارژ محدود نشد. این برند همچنین دکمه حالت جامد و صفحه نمایش ضد تابش را برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرده است.

این دکمه حالت جامد دارای یک نوار لغزنده برای عملکرد بدون درز و دستورات لمسی بصری برای زوم سریع و کلیک های فوری است که به کاربر احساس استفاده از یک دوربین حرفه ای را می دهد.

مقایسه عملکرد فناوری شارژ سریع 320 واتی ریلمی با شارژر 300 واتی ردمی
فناوری جدید شارژ سریع، شارژ باتری را در 4:12 کامل می کند

همچنین با الهام از ساختار چشم پروانه، صفحه نمایش ضد انعکاس انعکاس را تا 80 درصد کاهش می دهد، تجربه ای مانند کاغذ را برای مشاهده آسان تر در نور خورشید فراهم می کند. این نمایشگر همچنین دید واضحی را با سطوح روشنایی کم و کاهش مصرف انرژی ارائه می دهد.

علاوه بر این، Realme همچنین در مورد فناوری تصویر متحرک هوش مصنوعی و فناوری با وضوح بالا برای بازی‌های هوش مصنوعی صحبت کرد. فناوری تصویر متحرک هوش مصنوعی که توسط NEXT AI طراحی شده است، یک تصویر را به یک ویدیوی 25 فریمی پویا تبدیل می‌کند، در حالی که فناوری بازی با هوش مصنوعی با کیفیت بالا که توسط هوش مصنوعی روی دستگاه ارائه می‌شود، تصاویری شفاف و روان ارائه می‌کند. علاوه بر این، فناوری Holo Audio Realme یک تجربه بازی همهجانبه با قابلیت تنظیم موقعیت صدا برای جلوگیری از تداخل با تماس‌های دریافتی در حین تمرکز بر بازی، فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

  • Realme 13 Forge همان Realme 12 Forge با نام دیگری است!
  • تلفن مقرون به صرفه Realme C63 5G (Realme C63 5G) رسماً عرضه شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

منبع: gsmarena

پست فناوری جدید شارژ 320 واتی Realme باتری را در کمتر از 5 دقیقه شارژ می کند اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.