فیبریلاسیون دهلیزی در Galaxy Watch 7 توسط هوش مصنوعی – Tekrato کنترل می شود

Samsung Galaxy Watch 6 Wear OS 4 scaled 1

مقاله فیبریلاسیون دهلیزی در گلکسی واچ 7 توسط هوش مصنوعی کنترل می شود اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گزارش های منتشر شده نشان می دهد که سامسونگ در تلاش برای کنترل هوش مصنوعی است فیبریلاسیون دهلیزی درباره Galaxy Watch 7 کمک بگیرید. فیبریلاسیون دهلیزی یا AFib وضعیتی است که باعث ضربان قلب سریع و نامنظم می شود و بسیار خطرناک است. با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، AFib هر ساله باعث بیش از 400000 بستری شدن در بیمارستان در ایالات متحده می شود.
افزودن چک های سلامت به ساعت های هوشمند به یک مسابقه در بین برندهای بزرگ تبدیل شده است. اخیراً مشخص شد که سامسونگ برای دور ماندن از این رقابت‌ها، قصد دارد نظارت غیرتهاجمی قند خون را به دستگاه‌های پوشیدنی خود اضافه کند. اکنون، پتنت تازه کشف شده حاکی از آن است که گلکسی واچ جدید ویژگی دیگری نیز خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

  • تراشه 2 نانومتری GAA سامسونگ در سال آینده وارد تولید انبوه می شود
  • اولین تراشه های سه نانومتری اگزینوس سامسونگ به تولید انبوه نزدیک می شوند

کنترل فیبریلاسیون دهلیزی با کمک هوش مصنوعی

اگر سامسونگ موفق به انجام این کار شود، به موفقیت بزرگی دست یافته است. البته هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت به گلکسی واچ 7 می رسد یا باید منتظر گجت های نسل بعدی برای استفاده از آن باشیم.

توانایی منحصر به فرد سامسونگ برای شناسایی AFib با کمک هوش مصنوعی ژنراتور متمرکز است. هوش مصنوعی می تواند سیگنال های فتوپلتیسموگرافی (PPG) را به سیگنال های ECG ترجمه کند. سامسونگ معتقد است که روش های موجود چندان قابل اعتماد نیستند.

با این حال، هوش مصنوعی به یک موضوع بزرگ در دنیای فناوری تبدیل شده است و اگر سامسونگ بتواند آن را در دستگاه های خود قرار دهد، قطعا برای همه هیجان انگیز خواهد بود. گلکسی واچ 7 حتی اگر به نظارت بر فیبریلاسیون دهلیزی مجهز نباشید، هوش مصنوعی به شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید:

  • سود سامسونگ در سه ماهه اول سال 2024 با افزایش 933 درصدی به 4.8 میلیارد دلار رسید.
  • تاریخ برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ برای رونمایی از Galaxy Z Flip6، Fold6 و Galaxy Ring مشخص شد.
  • شکستن سنت سامسونگ؛ تامین کننده شارژر PD سامسونگ دو پورت با توان 50 وات

نظر کاربران بازیگرها در مورد فیبریلاسیون دهلیزی چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: phonearena

مقاله فیبریلاسیون دهلیزی در گلکسی واچ 7 توسط هوش مصنوعی کنترل می شود اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.