فیلم سوت سوگند در نمایش صدای بالا! – شکل

Untitled4 18

مقاله تصویری سوت سوگند در نمایش صدای برتر! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

در طول قسمت این هفته صدا، ویدیوی Whistle Pledge در Top Sound Show منتشر شد که سوژه کاربران فضای مجازی شد.

بهترین برنامه صدا مسابقه خوانندگی است که به تازگی از این شبکه پخش می شود. شرکت کنندگان زیادی از ایران و خارج از کشور در این برنامه ثبت نام کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

ویدیوی Whistle Pledge در Top Sound Show

در ادامه می توانید نماهنگ این سوگند را در برنامه صوتی تماشا کنید:

[/video]

در مرحله اول، داورانی که روی صندلی نشسته اند و پشتشان به شرکت کننده است، عملکرد خود را ارزیابی می کنند. هر داوری که اجرای شرکت کننده را دوست داشته باشد با فشار دادن یک دکمه صندلی خود را به سمت او می چرخاند. سوگند در قسمت پایانی دور اول این مسابقه تمجید یکی از شرکت کنندگان را سوت زد که خنده و بحث های زیادی را به همراه داشت.

کلیپ سوت سوگند در نمایش صدا

بیشتر بخوانید:

  • دانلود قسمت 8 برنامه صوتی
  • بازی جنجالی شادمهر عقیلی
  • روایت شهرام عبدلی از آرزو نوشته مختار صائقی
  • کاخ دیدنی مهراوه شریفینی در خارج از کشور
  • عکس های نامشروع ریحانه پارسا با لباس خواب

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

مقاله تصویری سوت سوگند در نمایش صدای برتر! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.