فیلم / کار زشت محمدرضا گلزار و هواداران دختر موقع سلفی گرفتن – اندلرن ⭐️

کار زشت محمدرضا گلزار و هواداران دختر موقع

تعدادی از دختران جوان برای گرفتن سلفی با محمدرضا گلزار دور اوو جمع شدن بودند و محمدرضا گلزار اقدام به عکس گرفتن با آنها کرد هرکدام از دختران جوان که سلفی میگرفت محمدرضا گلزار از آنها تعریف و تمجید میکرد.

اما نکته ای که مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است حضور محمدرضا گلزار با شورت در بین این دختران بود که به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

فیلم / کار زشت محمدرضا گلزار و هواداران

گلزار برای حضور در بین این خانم های جوان سعی نکرده حتی پوشش مناسب داشته باشد و با شلوارک کوتاه در بین این دختران حضور پیدا کرده است.

گلزار مدتیست که از دنیای بازیگری فاصله گرفته است و علت همکاری نکردن کارگردانها با این بازیگر مشخص نیست.

نکته دیگر این است که با ناآرامی های اخیر در کشورمان محمدرضا گلزار هیچگونه واکنشی نشان نداد و سعی کرد نسبت به این مسائل بی تفاوت باشد و دخالت نکند.

همچنین ببینید:

ماجرای ساعت محمدرضا گلزار فیک است یا اصل واقعیت

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر

پیشنهاد محمدرضا گلزار به دنیا جهانبخت (فیلم افشاگری)

گلزار همچنان مجرد است و ازدواج نکرده است او از خواننده ها و نوازنده ها و بازیگران کشورمان میباشد.

او فعالیت هنری خود را ابتدا با گروه آریان آغاز کرد اما از این گروه جدا شد و بعد از دتی با ایرج قادری آشنا شد و به او پیشنهاد بازی در فیلم سام و نرگس را داد.

نوشته فیلم / کار زشت محمدرضا گلزار و هواداران دختر موقع سلفی گرفتن اولین بار در اندلرن ⭐️. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.